Mittwoch, 1. Juni 2011

Bravo :Familien Geheimnise

120 Kommentare:

  1. Wooow, James =(
    Habe gerade das Bedürfniss ihn zu umarmen =(
    Das mit Autounfällen kenn ich zu gut =(
    Hatte 2005 selbst einen heftigen Autounfall =S

    Janni

    AntwortenLöschen
  2. Echt süß die Oma von Kendall!:D

    AntwortenLöschen
  3. ja so süß :D
    james der arme ich könnt ihn so knuddeln :**

    AntwortenLöschen
  4. Ich würde James auch gerne in den Arm nehmen.
    Super, wie er das alles hinbekommen hat.Er ist soooooooo süüüüüüüß

    AntwortenLöschen
  5. finde es auch super das er das mit dem umfall gut verarbeitet konnte . Ich glaube er kriegt alles hin.

    AntwortenLöschen
  6. ohja.. ich würde ihn auch gerne umarmen :).. ich liiiiiieeebee james ♥♥♥ (am meisten :D.. die andern liebe ich natürlich auch :D )

    AntwortenLöschen
  7. ich habe mir heute bravo gekauft ich fand das voll übertriben mit carlos der hat mir voll leid getan
    ich könnte sowas garnicht aushalten

    AntwortenLöschen
  8. das is nur voll witzig bei kendall steht "Überall schwärmen die Girls von seinen tollen grünen Augen..." und auf dem bild neben dem text hat er braune augen :P

    AntwortenLöschen
  9. wie süüß die beiden sind :)

    AntwortenLöschen
  10. is schon komisch.. kendall hat versichert das NIEMAND (ok,außer james) von de viern einen facebook acc hat. twitter kann ja sein, aber facebook nie im leben

    AntwortenLöschen
  11. Wenn man Kendall schmidt facebook googled, kommt man auf eine Seite von ihm. Als hat er anscheinend doch facebook!

    AntwortenLöschen
  12. Ich bin von der Schweiz das ist ja voll Fies was die Eltern von Carlos mit ihm gemacht haben :( :( :( :( ich wüntschte die würden auch mal in die Schweiz kommen ich Liebe dich Carlos Roberto Pena Jr. i miss you i love you mit Lieben Grüssen Linda Walder

    AntwortenLöschen
  13. @Linda Hey ich bin auch aus der Schweiz;)!!! OMG das ist wirklich schlimm was die erzählen James♥ tut mir einfach mega leid:(:( und Carlos♥ auch ich finde das voll fies würde am liebsten beide mal so richtig in den Arm nehmen und knuddeln!♥♥♥♥♥

    AntwortenLöschen
  14. Ich bin von der Schweiz Carlos ist supper er ist ja der süsseste mensch der welt ich wüntschte die würden auch mal in die Schweiz kommen ich Liebe dich so sehr ich treume fast jeden tag von Carlos Roberto Pena Jr. i miss you i love you mit Lieben Grüssen Linda Walder 17 Jahre Alt ich will dich 1 mahl in meinem leben treffen

    p.s @JamesMaslowGirl von vo komst du in der schweiz bist du auch 17 oder 16 Jahre Alt?

    AntwortenLöschen
  15. logan ist so süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüß ich würde ihn auch gerne um armen oder doch lieber treffen

    AntwortenLöschen
  16. Jaaaa BTR ist einfach echt toll ich liebe sie!!! @Also ich bin aus dem Kanton Thurgau bin 16 werde aber in zwei Monaten 17 Jahre alt;) Und du???

    AntwortenLöschen
  17. Hey @JamesMaslowGirl ich komme aus dem kanton zürich und ich habe BTR sogar einen Fan Brief nach Amerika geschikt und warte nur noch auf antwort Carlos ist der beste auf der ganzen Welt


    P.S wirst du in der Schule auch ausgelacht und Gehänselt Weil du BTR schaust und Fan bist?
    Linda Walder 17 Jahre Alt

    AntwortenLöschen
  18. welches magazin ist das und von wann

    AntwortenLöschen
  19. ich werd auch manchmal deswegwn gehänselt.Aber ist mir ya egel,ich mag sie ya.und jeder hatt eine andere meinung darüber ,sie müssen es nicht gleich auf uns rumhacken

    AntwortenLöschen
  20. BTR&TBLACKP_Fan/173. Juni 2011 um 10:48

    Oh ich will das Heft aber bei un s ist es immer noch nicht im laden

    AntwortenLöschen
  21. BTR&TBP_Fan/173. Juni 2011 um 10:53

    oHH ICH LIEBE BIG TIME RUSH AND THE BLACK PONY:DIE SIND BEIDE SO COOL ;ABER TBP IST VIEL LUSTIGER ALS BTR

    AntwortenLöschen
  22. hahahahaha, ich musste SOOO lachen weger Kendalls Oma. XDDDDD

    AntwortenLöschen
  23. nur an alle: die haben einem WIrklich versichert die haben keinen acc, abgesehen von james. alle diese acc sind nich echt! die habens mir sogar live und in farbe gesagt ;)

    AntwortenLöschen
  24. @Linda cool Zürich ist ja garnet sooo weit weg;) Echt wow hoffe sehr das sie zurück schreiben;);)Jaaa Carlos♥ war so süss zu meiner Freundin und mir am Konzert aber am meisten mag ich James♥:)
    Weisst du ich geh net mehr in die Schule schon seit einem Jahr ich arbeite schon!!! Ich finde das so fies wen man andere hänselt es ist gemein und voll kindisch jeder hat ne eigene Meinung!

    AntwortenLöschen
  25. Linda Walder Schweiz4. Juni 2011 um 09:08

    @JamesMaslowGirl wwwwaaaassss du warst am Konzert das ist ja der absulute ober hammer ich durfte nicht gehen :( :( :( :( weil es zu teuer ist wie bist du eigentlich BTR Fan Geworden? und hast du das konzert gewonnen? ich habe immer das gefühl das ich Carlos Vermisse wie ist bei dir? ist das überhaubt noch normal Linda 17 Jahre Alt

    AntwortenLöschen
  26. @Linda heyyy jaaaaaaa OMG ich war am Konzert das war jaa so gail Carlos♥ hat uns drei mal gewunken voll süss*_* am Schluss als sie ins Auto gestiegen sind war ich gleich zuvorderst an der Scheibe und Carlos auch ;) abgesehn von dieser Fensterscheibe war nix zwischen uns;) das war sooo Hammer James hat mir beim Einsteigen auch soo süss in die Augen gesehn das war sooo putzig*_*
    hmm ich bin schon mega lange BTRfan also geworden bin ichs wegen James ihn kannte ich schon vorher mega lange dann hab ich die Serie gesehn und fand sie mega hammer=) duuu?? Seit wann bist du denn schon fan? Bei mir sind es etwa neun monate;)Neee hab ich net ich hab mir die zwei Tickets für meine Freundin und mich gekauft.
    Naja das ist bei mir net anders ich vermisse James auch vorallem seit ich ihn mal live gesehn habe. Nun ich denke schon das das normal ist ich würde sagen das des ne andere Form von Liebeskummer ist=( mach dir mal keine Sorgen ist ganz normal. Warst du schon mal ganz fest traurig wegen Carlos???

    AntwortenLöschen
  27. Linda Walder Schweiz7. Juni 2011 um 16:08

    @JamesMaslowGirl
    Also Fan bin ich Schon seit Märtz kommisch ist das ich Carlos Früher schon bei Ned's Ultimativer Schul Wansinn süss fand,also ein klein wenig verknallt war ich damals schon aber seit ich im 12 Märtz 2011 einen Traum von ihm hatte war ich richtig verliebt natürlich habe ich BTR schon seit es zum ersten mal im TV kam geschaut und war immer noch verknallt aber eben seit märtz halt verliebt sseit dem Treume ich vast jede nacht von Ihm. Traurig wegen Carlos bin ich immer wenn BTR fertig ist also die serie fertig ist oder als sie in deutschland waren dachte ich er ist so nah und er weiss nicht ein mahl das es mich giebt und irgend wie hat er mich inspiriert music zu spielen seit dem spiele ich gittare und gehe in den sing untericht also singen habe ich schon immer gerne gemacht aber jetzt mache ich es sogar noch lieberjeden tag muss ich an ihn denken ich glaube niemand auf der welt Liebt Carlos so wie Ich er ist für mich mein ein und alles ich finde wenn ich ihn nicht sehe felt etwas in meinem Leben

    achja würdest du für mich Carlos auf twitter schreiben das Linda Walder von der Schweiz ihn richtig mag also ich meine richtig richtig mag leider habe ich kein Twitter oder Facebook darf ich nicht haben

    P.S.Carlos ist sssssssssssssssssssssssssooooooooooooooooooooooooo ssssssssssssssüüüüüüüüüüüüüüüüüsssssssssssssssssssser ist der süsseste junge mann den ich je gesehen habe ich bin richtig verknalt in ihn ich treume sogar fast jede nacht von ihm I LOVE YOU Carlos Roberto Pena Jr. Linda 17 Jahre Alt

    AntwortenLöschen
  28. @Linda Hey cool ist ja richtig spannend was du da erzählst. Jaa ich habe Carlos auch gesehn bei Ned's Ultimativer Schulwahnsinn;) Das ist mega cool ich habe damals auch von James geträumt und seit da bin ich auch verknallt;) und auch Fan:)Naja er war wirklich sehr nahe aber denk daran er liebt seine Fans und somit auch dich!!!!
    Nun für dich scheint er etwas ganz besonderes zu sein ich habe würklich noch niemanden gesehn der ihn so sehr liebt=) Aber meinst du net das du dir das ein bisschen zuuuu sehr in den Kopf gesetzt hast ist net böse gemeint aber ich mein ja nur?????
    Würde ich seeehhhhrrr gerne machen geht nur net weil ich habe auch kein twitter oder facebook darf ich ebenfalls net=/
    LG♥

    AntwortenLöschen
  29. Linda Walder Schweiz8. Juni 2011 um 14:40

    @JamesMaslowGirl wirklich hast du niemanden gesehen den ihn so liebt wie ich :-) <3 <3 <3 <3 wenn ich auf YouTube ein Konto hätte dann würde ich bei ihm immer einen süßen Kommentar schreiben jedes Mahl bei einem video denke ich immer was macht er jetzt gerade ich gehe sogar auf sein Twitter Profil und schaue was er gerade so macht also nicht das ich ihn Stalken würde aber ich liebe ihn wirklich ich habe schon von vielen Stars geträumt z.b. Von Jonas Brothers und James Kendall und Logan aber bei Carlos hat es einfach gefunkt an manchen tagen denke ich einfach i miss you Carlos du Must mal bei allen Kommentaren schauen ich habe immer etwas über Carlos geschrieben ich glaube nicht das ich mir das zu fest in den Kopf gesetzt habe den jedes mal wenn ich versuche ihn irgend wie zu vergessen denke ich nur noch mehr an ihn ich esse sogar weniger wegen ihm ich bin richtig verknallt I LOVE YOU Carlos Roberto Pena Jr. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    AntwortenLöschen
  30. @Linda hmmm nee ich glaube nicht;)Hihih jaa ich habe auch schon oft von Stars geträumt aber bei mir hats ebenfalls bei James♥ gefunkt;) hehe das fand ich schon iwie lustig das es bei dir genau gleich war:) Naja ich habe das halt gesagt weil ich denke Carlos ist ein Star und deswegen das unerreichbarste was es gibt ich denke nur das du dann halt einfach oft sehr traurig bist ist doch so oder?? Mir gings auch mal so richtig sch***** wegen James aber vergessen konnte ich ihn trotzdem net;)Echt wow carlos krempelt ja dein leben komplett um hehe!!!! Naja aber iss net zu wenig;) BTR 4-ever!!!!!

    AntwortenLöschen
  31. Linda Walder Schweiz8. Juni 2011 um 22:31

    @JamesMaslowGirl das Problem ist ich habe keine anung auf was für Mädchen er steht zwar sagen die ja immer sie stehen auf deutsche Mädchen aber ob er auch auf halb Schweiz und Asiatin steht weis ich halt nicht ich meine das währe doch mal was ganz neues eine berümt heit mit einer normalen Person oder ich meine alle auf YouTube sagen bei Carlos's Videos sie lieben ihn aber warum schreiben die dann das nicht bei allen Videos rein ich meine ich würde das tun wenn ich eben ein Konto haben würde alles ist eigentlich möglich den er hat ja mal im Hey Heft gesagt das seine Freundin definitif ein Fan sein solte das lustige ist ich will nicht berümt sein ok vileicht ein kleines bischen aber wenn ich jetzt mit ihm zusammen währe dann weil ich ihn liebe wie ist es eigentlich bei dir bist du ganz von der Schweiz? Und sollen wir das nächste Mahl lieber Schweizer deutsch schreiben oder lieber hoch deutsch ich weis z.b. Das Carlos total gerne tauchen geht er hat ja auch einen Ausweis zum tauchen (er ist tauch Lehrer) so wie ich es verstanden habe ich mag in sogar so sehr das ich während ich schlafe BTR Music höre und wenn ich am duschen bin usw. Machst du das auch?


    P.S. I Love You Carlos Roberto Pena Jr. I Hpe You Coming To Swiss (Switzerland) i will meet you and I Like Your Smile and all that you do i Love you so mutch you have no idea how i Love you my Life is bether wen i See you i'm so happy tank you :-) <3 <3 <3 <3

    AntwortenLöschen
  32. Linda Walder Schweiz9. Juni 2011 um 21:26

    @JamesMaslowGirl hey gest du an das Konzert? ich darf nicht gehen meine Eltern haben gesagt ach die kommen schn noch in die schweiz ich habe sicher eine halbe Stunde geweint das ich Carlos nicht sehen kann was ist wenn er dann ein Mädchen kenen lärnt und sie nacher zusammen sind? Nur weil wir dann noch nicht Sommer Ferien haben :-( aber ich glaube immer noch das Carlos und ich für einander bestimmt sind für mich ist er eben meine große liebe. Heute wurde ich wieder ausgelach das ich Bravo gekauft habe wegen BTR


    P.S. Carlos Roberto Pena Jr. I can't go to the concert i'm so sorry i Hope you come to Swiss then you are my Big Love i like you in Love Linda Walder 17 jears old

    AntwortenLöschen
  33. @Linda Hmmm ich weiss au nid so gnau uf was für girls das dä carlos stoht;) kp! Weisch ich denk halt das die das alli nid schribed well die halt iwie wüssäd das das überhaupt nix bringt! Er het mol sicher kei ziit zum sich die komis alli duräzläsä und selbscht wenn er es machä wür ich mein was bringts oder?? Das kei ahnig wie viel girls verliebt sind i ihn weiss er au aber er chan sich jo jetzt nid iwie eifach eini ussuächä oder so hehe.
    weiss au nid also ich würds nid mache au nid wenn ich es konto het ich wür sicher amel schribe ich liebe dich soo sehr und so aber glaub nöd bi jedem video.
    Also ich bin 100% schwizer gebore bin ich aber im tessin noch zwei johr sind mir umzogä.
    Heheh das tönt joo mega luschtig also ich los au mega oft vorem ischlofe oder zum ischlofe BTR das lieb ich es isch so entspannend im bett liegä und dene vier süässä eifach chli zuälosä;)
    LG♥
    LG♥

    AntwortenLöschen
  34. Linda Walder Scweiz11. Juni 2011 um 12:42

    @JamesMaslowGirl
    Hi chasch du a das Konzert von Big Time Rush? Ich probier immer no mini eltärä überedä aber sie sägäd immer nei wän du hi chasch chöntisch du äs Schild Schribä uf däm stat liebi grüäs vo dä linda walder schwiz und das ich ihn richtig richtig richtig richtig gärn hann so das dä Carlos das bis uf büni gseht das währi super super super super nett vo dir Ich muss jedäs mal brüälä wänn ich ihn gsehnä das isch doch nümä normal ich will so sehr zu ihm er isch mis ein und alles ich will umbedingt twitter ha damit ich im Schribä Chan das ich ihn Gern mal träffä würdi und öb er mal id schwiz Cho würdi usw. Ich will ihn so sehr mal träffä das bricht mir's Herz das ich ihn niä gseh was isch wänn ich ihn niä i mim läbä gseh :-( :-( :-( :-( ich bin richti traurig i Love ihm so mutch <3 <3 <3 <3


    P.S. Hey Carlos when you read this then i like Vanille with cocolat shell to and i like scuba Diving to but i Cant go to the concert i'm so sad i Hope you come to Swiss then my bigest Dream is i See you then i Hope somday i See you in Swiss and i like cooking and i like singing i Hope you have my Fan Mail and Read my back you are so amazing i am 17 jears old and i coming half Swiss half Asia i Hope this was ok i will meet you das was so cool in Love Linda Walder Swiss 17 jears old <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    AntwortenLöschen
  35. @Linda Kei Ahnig:) das erfahr ich no mini Eltorä sägäd sowieso joooooo ich wart nurno druf das dä Vater vo minore Fründin jo seit well er üs denn fahre wird=) Hoff es klappt ich denk scho:):):) Wür mich mega freue wenn ich BTR nomol gseh chönt=)Ich müsst eifach ä hlab stund zug fahre 40 min schifffahre und 392 km mit em auto=)
    Mol luägä vlt mach ichs;)
    Ka öb das normal isch =) aber ich han au mol müässä brüälä wägäm James und zwor än ganzä obig lang=( aber das goht iwenn weg;)
    jooo das glaub ich dir ich het au gärn twitter. Wart mol ich säg anere fründin vu mir das sie am carlos mol vo dir verzelle söl;) denn weiss er das es dich git und wie sehr du ihn liäbsch! Sie het äbä twitter=)
    Muäsch nöd trurig si irgend wenn klappts;) glaub eifach dra!!!!!
    LG♥

    AntwortenLöschen
  36. Linda Walder Schweiz12. Juni 2011 um 02:08

    @JamesMaslowGirl Das würdi dini kolegin wirklich machä isch sie Au BTR Fan?ich bin immer no dra mini eltärä zfrögä ob ich As Konzert Ga dörf aber sie blibed stur und säged immer no nei :-( :-( :-( :-( aja i dä schäl wird ich immer no usglachät wägä Big Time Rush aber das isch Mir egal (10 schuäl jahr BWSZO) weisch was cool währi wän dä Carlos und die andärä wäns wider in dütschland sind mal würded uf die sitä co dän würd er gseh das ich ihn liebä wäns möglich währi würd ich dir sägä was dini kolegin am Carlos söti uf twitter sägä wänn sie's machä würdi aber sie stat nöd uf dä Carlos oder? Ich sehe ein Büschen so aus wie Körper von Brenda Song und harre und Gesicht wie Ashley argota und ich treibe extra sport für ihn er liegt mir wirklich am Herzen er ist einfach grossartig und so supper süß :-) :-) :-) :-) <3 <3 <3 <3


    Also : Hey Carlos ich habe auf der inzernet Seite Big Time Rush Music News ein Mädchen kennengelernt das total viel fur dich schreibt und man merkt das sie dich richtig richtig richtig richtig gerne hat also nicht als Star sondern als normaler mensch und sie darf leider kein twitter haben deshalb schreibe ich für sie an dich sie kann leider auch nicht an das Konzert in Deutschland kommen weil ihre Eltern gesagt haben das ihr sowiso Mahl in Di Schweiz kommen würdet oder? Aber sie ist jetzt richtig richtig richtig richtig traurig das sie dich nicht sehen kann. Sie hat auch schon einen Fan Brief geschickt Linda Walder 17 Jahre alt kommt nämlich von der schweiz und bei dir muss sie immer wieder lächeln sie würde sich freuen wenn du zurück antworten würdest Mit lieben grüßen von linda.
    Das währe supper nett von dir und deiner kollegin

    P.S. Carlos i'm dreaming from you and i Hope this dreaming Coming true and we See us somday then this was my biggest wish and i Hope when you Coming to Swiss you come to Zürich at crismas holliday or my birthay 30 April That was amazig and by the Song "when i See your face" i finking on you you Know you are the Best Boy in this World i'm so crush on you really really really really and i Hope you read this somday and i wish you have a good Day p.s. your eys and your Hair is so cute

    AntwortenLöschen
  37. Linda Walder Schweiz12. Juni 2011 um 17:33

    @JamesMaslowGirl
    Ach ja gester isch ja big time Doppel Date chon mit äm Carlos Währ ich gern in film kiss and tell gangä und dän no an strand oder a chilbi und küsst hett ich ihn au gern und zämä znacht gässe. aja häsch gwüsst diä 4 händ ab hüt 1 wuchä feriä cool oder wän dä carlos würdi i dä schwitz färiä machä ich lieb ihn sssssssssssssssssssssssooooooooooooooooooooooooossssssssssssseeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhrrrrrrrrrrrr<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


    P.S. Carlos ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ when you have holliday you can come to swiss to my in zurich that was niche and amazing i'm dreaming from you and i Hope this dreaming Coming true and we See us somday then this was my biggest wish and i Hope when you Coming to Swiss you come to Zürich at crismas holliday or my birthay 30 April That was amazig and by the Song "when i See your face" i finking on you you Know you are the Best Boy in this World i'm so crush on you really really really really and i Hope you read this somday and i wish you have a good Day p.s. your eys and your Hair is so cute

    AntwortenLöschen
  38. @Linda Joooo nur leido müsstisch chli warte well mir sind grad s'Konzert am plane ich chan nämlich au gooooo!!!!!! Freu mi sooo mega fescht diä vier süssä nomol gseh;)!!!!!!! Das du net go chasch tuät mir sehr sehr leid aber du bisch doch scho 17 und dini eltorä sägäd eifach nai??? Das isch soooo unfair!
    Hesch du schomol das Video welcome on our page gseh das händ btr i de hansa 39 gmacht wo das konzert in münche gsi isch und das heisst sie kenned die site:) Isi het gseit verdacht lit nöch das sie sich schomol doinne klikt hend wel sie schomol öbis über die site gschribä händ;) also wer weiss vlt het er es schomol gseh;)
    Klar ich übersetzt eifach was du gschribe hesch und denn seg ichs minore fründin müsstisch eifach chli warte well mir ebe grad am konzert am plane sind;)Also sie isch au mega btr fan sie isch jo au mit mir am konzert gsi in münche und sie liebt au dä James♥ mega aber dä carlos mögäd mir beidi als nöchschts am meischte well er soo süäss zu üs gsi isch am konzert=)=)=)
    Heheh joo die Folg isch mega hammer gsiiiiii boahh joo das wär echt super=)
    LG♥

    AntwortenLöschen
  39. Linda Walder Schweiz12. Juni 2011 um 22:09

    @JamesMaslowGirl
    Ich Han sogar scho vor gha dschuäl schwänzä und döt anä zgah ich will so Mega fescht a das Konzert. Ich han minä eltärä sogar gseit das ich sogar würd go bebysisittä um sgält zämä samlä würdi und sogar uf es par Sachen verichtä würdi ich würdi es Konzert Au sälber zaläh das alles Han ich gseit Au Benzin zum döt anä faräh würd ich zaläh aber sie säged immer nö nei wenn BTR mich jetzt würdet persöndlich i ladä also zb. Alütä würdet und minä eltärä sägä würdet bitte bitte bitte bitte lönd sie uf Euses Konzert gah ajah du chasch doch dinärä kolegin Au sägä öb dä Carlos uf twitter schrieäbä würdi " Liebi eltärä vo dä Linda lönd sie doch bitte bitte bitte bitte ihri Tochter zu eusem Konzert mir würdet eus riesig freuä wänn sie Cho chönti mit liebä Carlos Pena vo Big Time Rush " das währi Au Wupper liäb vo eu und wänn das alles nöd klappt dänn würdig da än chlinä Brief Schribä wo du dänn chöntisch und am Carlos gä oder? Das würdi mir dän supper fil bedüttä mit liä grüäss Linda Walder Schweiz ?

    @JamesMaslowGirl
    Ich Han sogar scho vor gha dschuäl schwänzä und döt anä zgah ich will so Mega fescht a das Konzert. Ich han minä eltärä sogar gseit das ich sogar würd go bebysisittä um sgält zämä samlä würdi und sogar uf es par Sachen verichtä würdi ich würdi es Konzert Au sälber zaläh das alles Han ich gseit Au Benzin zum döt anä faräh würd ich zaläh aber sie säged immer nö nei wenn BTR mich jetzt würdet persöndlich i ladä also zb. Alütä würdet und minä eltärä sägä würdet bitte bitte bitte bitte lönd sie uf Euses Konzert gah ajah du chasch doch dinärä kolegin Au sägä öb dä Carlos uf twitter schrieäbä würdi " Liebi eltärä vo dä Linda lönd sie doch bitte bitte bitte bitte ihri Tochter zu eusem Konzert mir würdet eus riesig freuä wänn sie Cho chönti mit liebä Carlos Pena vo Big Time Rush " das währi Au Wupper liäb vo eu und wänn das alles nöd klappt dänn würdig da än chlinä Brief Schribä wo du dänn chöntisch und am Carlos gä oder? Das würdi mir dän supper fil bedüttä mit liä grüäss Linda Walder Schweiz ?

    @JamesMaslowGirl
    Ich Han sogar scho vor gha dschuäl schwänzä und döt anä zgah ich will so Mega fescht a das Konzert. Ich han minä eltärä sogar gseit das ich sogar würd go bebysisittä um sgält zämä samlä würdi und sogar uf es par Sachen verichtä würdi ich würdi es Konzert Au sälber zaläh das alles Han ich gseit Au Benzin zum döt anä faräh würd ich zaläh aber sie säged immer nö nei wenn BTR mich jetzt würdet persöndlich i ladä also zb. Alütä würdet und minä eltärä sägä würdet bitte bitte bitte bitte lönd sie uf Euses Konzert gah ajah du chasch doch dinärä kolegin Au sägä öb dä Carlos uf twitter schrieäbä würdi " Liebi eltärä vo dä Linda lönd sie doch bitte bitte bitte bitte ihri Tochter zu eusem Konzert mir würdet eus riesig freuä wänn sie Cho chönti mit liebä Carlos Pena vo Big Time Rush " das währi Au Wupper liäb vo eu und wänn das alles nöd klappt dänn würdig da än chlinä Brief Schribä wo du dänn chöntisch und am Carlos gä oder? Das würdi mir dän supper fil bedüttä mit liä grüäss Linda Walder Schweiz ?

    AntwortenLöschen
  40. Linda Walder Schweiz12. Juni 2011 um 22:19

    @JamesMaslowGirl
    Hoppla Han wohl 2x zfil druckt

    P.S. Carlos i like you so mutch i Love all Episode from you i Trie i will come to your concert i will babisiting i will work when i can Co to your concert i make all for you i Cant sleeap i so so so so sad when i Cant See you i Hope you come somday to Swiss and give a concert dat was a Grate Gift for my i like you so mutch i Love you and i Miss you i Rite a Song just for you and you are my biggest gift in Love Linda from Swiss
    P.s. You Must looking that movie Love in Pearth <3 <3 <3 <3

    AntwortenLöschen
  41. @Linda Hey Linda=) Echt cool das het ich glaubi au gmacht=) Also ich zahl am Vater vu minore fründin au as Benzin und den blibed mir ei nacht imene Hotel in Köln=) Muess ich au zahlä aber ich han sowieso gnuäg gäld;)Ich schaff jo scho:)Isch grad chli sch***** well dä PC vo minore Fründin isch geschter abgtürtzt dsewege chömer dini Nochricht leider nonig schribe und das wegem Konzert leider au nid muäsch leider länger warte aber iwenn chömer am Carlos sicher no ä chlini message vu dir schribe wer weiss vlt antwortet er;)
    LG♥

    AntwortenLöschen
  42. Linda Walder Schweiz13. Juni 2011 um 12:38

    @JamesMaslowGirl

    dä Carlos Hät uf twitter gschribä das er die anderä 3 jungs vemisst wils ja i dä feriä sind er isch so ssssssssssssssssüüüüüüüüüüüüüüüüüüsssssssssssssssser isch min absulutä traum man er isch eifach perfekt aja häsch du gester big time songschreiber gseh :) das isch so ustig gsi und dä carlos mit dänäh langä haarä iscch au richtig süäss gsi nur schad das er bim liäd
    oh yeah nöd fill singt :( ich liebä jedes lied wo er am meistä mit singt und au dän muss ich smilä er isch eifach so toll chöntisch du das wänn ihr am konzert sind uf näh wähn ihr ihm än gruäss vo mir säged und wäns möglichwähri das uf youtube stellä das währi nämlich dä supper abuluti supper hammer :) :) :) :) und wäns nöd funktiuniert chasch mir dän eifach schribä was er gseit hät liebi grüäss Linda


    P.S. Carlos ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ by the germany concert can you give a mesich to my that was niche <3 <3 <3 <3 when you have holliday you can come to swiss to my in zurich that was niche and amazing i'm dreaming from you and i Hope this dreaming Coming true and we See us somday then this was my biggest wish and i Hope when you Coming to Swiss you come to Zürich at crismas holliday or my birthay 30 April That was amazig and by the Song "when i See your face" i finking on you you Know you are the Best Boy in this World i'm so crush on you really really really really and i Hope you read this somday and i wish you have a good Day p.s. your eys and your Hair is so cute

    AntwortenLöschen
  43. Linda Walder Schweiz13. Juni 2011 um 21:08

    P.S. Ich würdi super super super super gern i däm Film wo's dänn drähed am Carlos sini fründin spilä das währi eifach super aber no besser währi es wenn mir im richtigä zämä wäred oder ich vermisse ihn so sehr ich will das er i dschwiz chumt :) :) :) :) ich liebä ihn so sehr ich würdi Au Super gärn As Konzert.

    P.S. Carlos ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ by the germany concert can you give a mesich to my that was niche <3 <3 <3 <3 when you have holliday you can come to swiss to my in zurich that was niche and amazing i'm dreaming from you and i Hope this dreaming Coming true and we See us somday then this was my biggest wish and i Hope when you Coming to Swiss you come to Zürich at crismas holliday or my birthay 30 April That was amazig and by the Song "when i See your face" i finking on you you Know you are the Best Boy in this World i'm so crush on you really really really really and i Hope you read this somday and i wish you have a good Day p.s. your eys and your Hair is so cute

    AntwortenLöschen
  44. Linda Walder Schweiz14. Juni 2011 um 22:35

    @JamesMaslowGirl
    Häsch du das Au gläsä das diä ä fründin hegäd das hät mich grad richtig trurig gmacht wil ich Han uf twitter gse das dä Carlos Samantha Droke als Favorit druf hät ich weiss jetzt nöd ämal ob diä würklich zämmä sind oooohhhh man ich bin richtig duränand ich bin jetzt immer no am brüälä ich weis jetzt nur das ich ihn eifach vermisse ich meinä diä säged ja i jedäm interview das sie singel sind und jetzt seitz Twist Heft das sie das aschinend verheimlichä müstet wägä dä Band und dä Fans wiä isch äs für dich wo du das vom James gläsä häsch? Also wo ich das gläsä Han Han ich eifach müäsä brüälä ich has nöd chönä verhebä Twist oder BTR lüged ich weis nur das mis Herz brochä isch will er ja mini grosi liäbi isch aber das weisch ja LG Linda


    P.S. Carlos i'm happy when you happy but i'm Not understand wey you say in Interviews you are Single but this is Not real i Hope you and Samantha Droke happy together and Why you say you are Love Germany and British Girls but it's Not true you have your Samantha i'm so confuse and you Know you have a Girl das She Love you and you know i Love you but i'm really really really really sad i Hope you and Samantha have a Grate Time together remamber i Cant go to the concert i feeling i'v Never meet you that make my sad to in Love your biggest love Linda Walder 17 Jears Old :-( :-( :-( :-(

    AntwortenLöschen
  45. Linda Walder Schweiz14. Juni 2011 um 22:50

    @ JamesMaslowGirl
    Anei aschinend hät er sie gar nümä uf twitter er hät Erin Sanders und nö äs par anderri druf uf dä favoritä lischtä

    AntwortenLöschen
  46. @Linda Hey wie gohts=)??? Ohhh man tuet mir leid für dich bisch sicher froh wo du gseh hesch das er sie nümmä drin hät;) Ich han das au gläsä und mini Meinig däzuä stoht bim Thema als Komentar fals dus läsä magsch han kein bock zum das nomol schribä;)Ich chan vlt doch net as Konzert mir hend Problem wege dä Fahrt (langi Gschicht) bin au trurig gsi aber naja han sie jo schomol gseh=)♥♥♥
    Ich han jetzt aber no e guete nochricht für dich=) Dä Carlos hät baq gschribe mir hend ihm doch no chönä schribe dä PC vo minore Fründin goht wieder!!!
    Er het nur was ganz chlises gschribe:
    Also öb sie id schwiz chömäd weiss er nid sie würed aber gern mol=)Er het gmeint das das mega süäss vo dir isch das du ihn so magsch er het sich richtig gfreut!!!
    Joo wie gseit isch net viel aber immer hin öbis:) Jetzt weiss er schomol das es dich git;) Mini Fründin het am James nämli au mol gschribe und er het au baq gschribe*_* voll coll oder?!
    LG♥

    AntwortenLöschen
  47. ich finde james am besten und dann kendall und dann logan und dann carlos meine beste freundin findet aber calos total süßß

    AntwortenLöschen
  48. wie ich ein fan geworden bin zu erst wolte ich fehrn sehen dan war nichts auf nick dran auser big time rush dann habe ich mir gedacht kendall ist ja echt süß aber als ich es öfter gesehen habe fande ich james echt suss er ist mein traumboy und er macht immmer so kommische gesichter das finde ich süss

    +JAMES ICH LIEBE DICH DU BIST MEIN TRAUMBOY

    auf meiner schule ist ein echt süßer junge der hat so eine frisur wie james nu das die harre blond sind ich finde in echt süß aber james ist einfach heißer als der junge auf meiner schule

    AntwortenLöschen
  49. Linda Walder Schweiz16. Juni 2011 um 17:47

    @JamesMaslowGirl
    wie heist dini kolegin uf twitter? dankä das du das für mich gmacht häsch ich dankä dir tusig mahl ich findä das schad das du nöd as konzert cha gasch das tuät mir sehr sehr leid aber wäns i dschwiz chömäd sind mir 4 du dini kolegin mini schwöster und ich die erstä ok :) wänn ich frögä dörf wiso chasch du dän vilicht nöd wägä fä fahrt? und i dä schuäl häz än neuä wo ändich us gseht wieä dä Carlos aber ich liäbä dä Carlos er isch fil besser häsch du alli posers vo dänä? also ich han alli diä vom märtz a aber mini schwöster hät au eis und wils mir eifach nöd gä das isch blöd aber egal hät dä Carlos au öpis zu mim Fan Briäf gseit? OOOOHHHH wie sehr ich ihn liäbä ich hann mich dä ganzi tag nöd chönä konzentriärä ich hann immer a das müäsä dänkä was er gschribä hät ♥♥♥♥ unentlich mal♥ dankä nomal.

    P.S. Thank you Carlos what you wrote I have really think of you every day and you are very very very very Unen meal sweet and if you someday get Switzerland to which I am the first to see the up and will take, and would unfortunately I can not for Germany concert to go because I'm living in Switzerland and it is simply too far away now I very very very very sad but I hope to meet up at some point and eventually will be together when I read in twist magazine and you have the Samantha Droke're together I was crying the whole time and was in a bad mood but now that I know what you have written to twitter, I could only think of and could not at the school had to concentrate more I think of you always with love greetings Linda Walder Schweiz 17 Jears Old

    AntwortenLöschen
  50. @Linda Kei ahnig weiss ich nöd;) Bitte han ich sehr gern für dich gmacht♥ Uiii das isch würkli mega lieb vu dir danke! Klar dörfsch du das frögä xD also ich red jetzt den nomol mitem vater vu minore fründin well er üs eig. gseit het er fahrt üs und den het er doch wieder nei gseit. Er will hlt nöd sooo... wiit fahre ich mein sind doch 392km ungefähr!! verstoh ich jo au aber denn het er jo nid zerscht dörfe jo säge und denn wieder nai!! was meinsch du do dezue??
    Kei plan öb ich alli poschter han ich han mega viel sit em oktober letscht johr öbä aber ich han glaubi au nid alli;)Jooo das isch echt doof vo döt her han ichs guet das mini sis net fan isch. Aber es isch uuuu schlimm sie seit jede tag wie besch**** das dä james isch und so das tuet amel scho weh aber ich wehr mich amel ganz fescht für ihm;)
    Hmm nei leider nöd. Wär aber sicher cool wenn sie baq schribä würed=)
    Jöö isch jo sooo... süäss!! Bitte freu mich das du dich soo freusch!!!♥
    LG♥ ich heisse übrigens Sinja;)

    AntwortenLöschen
  51. Linda Walder Schweiz18. Juni 2011 um 09:58

    @Sinja gäl das neuä music video worldwide isch eifach super ich han müäsä brüälä wo ich dä Carlos gseh han wo er gsungä hät wil jetzt wänn ich äs flugzüg gsehnä muäs ich immer dra dänkä das dä Carlos in amerika läbt und ich i dä schwiz. ja min vater hät au gseit er hät kei luscht hät zum so wit fahrä nur wägä 1 oder 2 stundä konzert :( mini sis luägt zwar gärn BTR aber sie seit immer heb dis mul es nerft und er isch sowiso häslich ja ja.... darum find ichs guät mit dir zschribä vo fan zu fan:)währi nett wenn du dini kolegin frögä chöntisch? ich will dä Carlos doch eimal i mim läbä träfä ich hoffä das ich ihn überhaubt irgänd wänn triff ich vermissä ihn so sehr wie äs wort garnümä chönd beschriebä :) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    P.S. Carlos you'r my Favorit in the Band and i Hope you come to Swiss in zürich my Favorit Song is Stuck, Worldwide and Blow Your Speakers.... all i Love your voice and when i hear your Voice i Must smiley i Cant forget you i Must finking on you Evriday i Love your face your smile your eay's your hair your noes all on you is sweeat and i Hope we See us somday in Swiss or in indonesia ( Bali) you'r the Best actor and Singer i like you sko mutch and thank you for the amazing Show and Music i Hope you are more victorius then now i dont have twitter then i Hope you come to this Internet Side an See what i rithing for you all Day's i like scuba diving to and i hate cocolate and Ketchup you the perfekt guy in this World i'm crush on you i Hope somday you feal the Same i Love you and have a Nice vacation carlos I like you really really really really hard I would love to meet you or your girlfriend in the series, or a Related Person of you play the last a wonderful gift you will see not only with your helmet out sweet but also with capi and I hats I want to really really really really sad that I've never met you but if you ever come to Switzerland please please please please come to Zurich in the winter or dan go snowboarding then you can do I let you go at least once in my life live to see many love your warm greetings linda from Switzerland 17 years old <3 <3 <3 <3

    AntwortenLöschen
  52. @Linda Jaaaa OMG das isch sooo wunderschön ich lieb das!!!!! Sie singet sooo gfühlvoll und das find ich mega schön*_*
    Jooo soo gohts minore Fründin und mir au ihre Vater will au nid soo wit fahre >.< Han sie zum Glück schomol gesh...*_*
    Hhaha und trotzdem hängt sie Poschter uf au wenn dä Carlos "hässlich" isch???? Wer isch den ihre Favo.?? Ich findsamel scho mega fies vo minore sis wenn sie so gemein isch zum James:(
    Du wirsch ihn sicher mol no gseh sie chömed bestimmt nöchscht Johr nomol noch Dütschland;)
    LG Sinja♥

    AntwortenLöschen
  53. Linda Walder Schweiz18. Juni 2011 um 22:24

    @Sinja Weisch was mini schwöster isch grad uf habbo gsi und hät dötä äs Meitli troffä wo aschinend Big Time Rush live in Amerika troffä hät und sie hät mit dänä chönä Redä unds bestä isch sie Wont a schinänd ganz i dä nöchi vo mir das isch dä absuluti ober hammer und sie gat id paralel schuäl vo minärä sis und mini sis findät Au dä James am bestä da händ ihr öpis gemeinsam hihihi : ) ich hann hüt dä ganzi Tag das liäd worldwide glost und alli Fotis vom Carlos a gluägät ich glaubä das isch entweder nöd normal oder das isch währi liäbi <3 aja als was schafsch du eigentlich?

    P.S. Carlos Carlos, I'm really in love with you and I and every day when I can not see you my love grows even more I'm longing for you right my heart races whenever I thee in any video or photo I see I wish I had twitter that I'll ever write anything in this song which could be worldwide I cry all the time because you somehow miss me even though I've seen you live and never in my meal when I first saw when I gushed Ned’s DeClassified School Survival Guide for you but when I had a dream about you I've really fallen in love with you I had indeed already dreaming of many stars but with you it has really sparked I hope you like it just funny and sweet as you type I are the times I thee Switzerland to see where I'm also the times when you see me then that you feel the same thing I hope for you even if I'm not famous with loving greetings Linda Walder Schweiz 17 years old

    AntwortenLöschen
  54. Linda Walder Schweiz20. Juni 2011 um 16:59

    @Sinja
    hey wie gatz dir? häsch du eventuel neui keitä vo BTR s einzigä wo ich weis isch diä internet sitä wo si i dä badhosä sind richtig witzig http://bigtimerushblog.tumblr.com/ <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 hey ich han jetzt än neuä schüäler i minärä klass wo ändlich us gseht wiä dä Carlos und sproblem isch ich muäss so no meh an Carlos dänkä ud dä neu red au Spanish.

    P.S. hey Carlos in my class I have a new student which almost looks like you only he is two years younger than you but I like you and not him anyway, he has a girlfriend and he can also spanish as you are but you are a lot funnier nicer and nicer than he and you smoke and drink Not like it I think boys who smoke and drink are real turn-off for me I love you and I hope that you someday come to Switzerland in the next time and if you are in Germany please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please come grinding to a day in Switzerland which will then ask for the Zurich Switzerland is beautiful and I'm not all I'm swiss, half Balinese (Indonesia), I hope we see you in Switzerland, I really love you not because you're famous' but I like your loose and fun art like you're just so old with loving greetings Linda Switzerland 17 years <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    AntwortenLöschen
  55. @Linda Hey duuu mir gohts guet;) Und dir=)??? Vool gail das mit dem meidli und weisch scho genau wo sie wohnt?? Wie alt isch sie denn?? Ich find das voll hammer das sie BTR live in USA gesh het das würdi au gern mol!! Wäre soo süss mol mitem James rede*_*Gail säg dinore sis findi super das sie dä James au toll findet;)Ohh jöö das tönt soo süäss wie du immer über dä Carlos redsch findi mega sweet:)Wenn ich worldwide los muess ich au oft an James denke und auschomol han müässä brüälä wägä ihm.
    Du sicher au wegem Carlos oder??? Wenni froge dörf;) Also ich schaffä scho sit eim Johr als au pair (chindermeidli) binore mega liebe famile und abem summer mach ich es praktikum als fach frau betreuung efz (kleinkindererzieherin) und noch dem praktikum hoff ich druf das ich dlehr bechum es wird den jewils ei praktikantin usgsuächt;) Hoff sie nämäd denn mi:)
    Also ich weiss nix neus=)Ich weiss jo immer nonig öb ich as Konzi chan=) das bild kenni scho ich finds mega hammer!
    Das mit dem schüler hesch schomol verzellt findi no interessant das er au spanisch redet. Wer weiss vlt isch er jo en verwante vom carlos xD hihi
    LG Sinja♥

    AntwortenLöschen
  56. Linda Walder Schweiz20. Juni 2011 um 20:42

    @Sinja mir gatz Au super nie leider weiss ich nöd wo sie wohnt aber sie isch 13 Jahr alt ja ich würdi Au gern diä live gseh : ) ich fändis super schön mit äm Carlos zredä und dankä ich schrieb so gern für ihn fals diä am 7 july in dütschland sind hoff ich soooo sehr das diä mal uf diä sitä chömäd und dä Carlos gseht das ich ihn würklich gern han oh ich liäbä ihn würklich richtig richtig fescht ich glaubä i dem Blog bin ich diä einzigi wo immer für ihn so fil schriäbt oder? Und dä vo minärä klass känt dä Carlos garnöd aber währi zwar luschtig ja bim liäd worldwide muss ich immer an Carlos dänkä eigentlich bi jedäm Lied egal vo wäm ich liäbä ihn sor ichtig fescht ich Chan nöd schriäbä wi gern ich ihn Han. Ich hann nächstäs Jahr Au äs Praktikum als chlichindärziherin in brüttiselen

    P.S. Hey Carlos, I've just watched Big Time Pranks and I think you're really funny and I do not know if you're in the right but also so if you're really so I think that's pretty cool because I strike out and find funny I've read that you underline the mastery of BTR are and stink bombs at the whole set and people have spread the coffee machine of the Glee're stuffed with sugar-oh pretty funny I like you really like but I have no youtube account otherwise I would at any video of you write me a comment you want to make sure once I also hope that you like me I'm only just back dreamig of you that I was on vacation and you just made a world tour and you were in Indonesia (Bali), I just did not know that because I have no laptop at I had one and then you have made concert and I had a VIP card and suddenly, we keep only two on the beach and from there on we keep together somehow ok this is weird and ziemmlich probably impossible but it is only a dream, I like you I miss and love you with lots of Linda Walder Schweiz salute 17 years old

    AntwortenLöschen
  57. @Linda super mir au=)Macht nix;) Ohh würded mir das nid alli gärn♥_♥ Jooo das wär echt dä hammer wenn sie mol bi dere site vobi luägä würed=) Ich denk scho well ich han sowieso no niemerd kenne glernt wo ihn me liebt als du=)
    Hahah het jo chöne sie das sie verwandt sind;)Jooo das glaubi dir ich liebs wie dä james am afang bi worldwide singt das tönt so wunder schön*_*!!!!! Echt isch jooo mega hammer das mir beidi sglichige mached ich liebe chinde sie sind soo süäss!!!
    LG Sinja♥

    AntwortenLöschen
  58. Linda Walder Schweiz21. Juni 2011 um 23:14

    @ Sinja
    Känsch du diä sitä vo BTR http://putyourtrustinme.tumblr.com/ da hätz immer neui Bilder druf :) weisch was isch dä absuluti ober mega Hammer genau wänn Big Time Rush in Köln isch bin ich mit minärä klass Au dötä will mir so wiä chlisäs Abschluss Lager machäd nur sind mir nur zwei täg dötä und die andärä 12 täg im kanton graubündä :-( ( 2 wuchä) aber das währi super cool wän ich diä gseh würdi oder <3 <3 <3 <3 :) :) :) :) ich Han sogar extra mini Lehrerin gfröget öb ich dürfti As Konzert gah für äs par Stundä aber sie hät gseit es isch äs Klassä Lager und an äs Konzert Chan ich Au privat ich han dän aber gseit das das einmalig für mich währi aber sie seit efach nei :-( aber ich glaub ich chauf mir diä Konzert chartä und Gang trotzdem hihihihi wäns niermärt märkt muhahahaha nur glaub ich das mir das mini eltärä warschindlich Au nöd erlaubä
    würdäd ich probier es trodstem wüntsch mir Glück aja Schribä Chan ich dän scho no ich mach's dän eifach per Handy LG

    P.S. hi carlos you has maybe what I can do concert on that and would you then ce'll see wish me luck that it works juhu I like you just really like can not at words express more for me it is simply indescribable, I can just about anything else think of yourself as I have been teased again because I like your music but you are granted it to me I like you and the others, but especially you, I would love to hear meal as you speak German, the Swiss definitely sounds sweet to write my english is ok much better than when I speak english I think I also hope you beautiful vacation <3 so I've had this year only two weeks of summer vacation :-( but not bad oh how much I really want you to see one time that would be really easy great today comb the Big Time Guru follow the parrot which I found very funny but all you do is great I am so happy for you that you live your dream, I can hope I can live my dream too soon <3 <3 <3 <3 love with Linda Walder greet Schweiz were 17 years old

    AntwortenLöschen
  59. @Linda Heiii youuu=) Nee die Page kenni nonig thx;) OMG Ich druck dir soooooooooo fescht dume das du dä Carlos endlich mol triffsch wenn sind ihr den genau dötö(datum)??? Stell dir mol vor wie gail das wär wenn du as konzi chöntisch und han dir no welle sägä das es BTR konzert nur öbä ei stund und so 15min goht das isch in münche au so gsi=)Vlt seit dini lehrerin jetzt jo und suscht gang eifach ich a dinore stell wür glaub jede strof in chauf ne für sone unglaublichi chance!!! Ich han grad hüt btr gluägäd und denn seit mini sis soo omg ich han die jungs in echt gesh sie het sie ebe au no gseh wo sie is auto gschtige sind in münche nochem konzi;) Ich han den au so geseit omg ich glaub das au ned das ich si würkli live gseh han*_* Ich weiss no wo mo vorem konzi agstande sind und ich serscht mol dä carlos gseh han wo er zum fenschter use gluägt het ich han nur so denkt omg das isch jetzt echt das isch kei fernseh omg ich seg dir er het soooo wunderschön in echt usgseh das hend alli;) Ich bin idem moment eifach nur soo mega überwältigt gsi!!!! Also ich wünsch dir alles alles alles gueti und ganz viel glück!!!!!! Du hetisches eifach verdient!!!!! Ich freu mich jetzt grad riesig für di und hoff mega das es klappt!!!!!
    VIEL GLÜCK!!!!!! LG♥ Sinja

    AntwortenLöschen
  60. Linda Walder Schweiz23. Juni 2011 um 14:23

    @Sinja
    ja sdatum isch am 7 und 8 Juli aber ich han mini lehrerin nomal gfröget und sie hät geseit jetzt musch nöd nomal afangä ich han dän eifach geit sie aber das isch doch äs abschuss lager sie hät dän gseit hey und userdem isch ja niemert vo dä klass än fan vo dänä oder also fertig musch nümä dämit afangä ich han dän gseit aber sie händ gseit mir sötet spass ha also ich heti dän sogar super spass aber sie seit nei nei bla bla bla bla. weisch was ich glaubä ich gang trodsdem ich mach das nur für dä Carlos ich wil ih eimal gseh ich hoffä dän bloss das mich niämärt ferpetzt dän i minärä klass häz eini diä chan mich garnöd leidä nur wägä BTR und würdi aläs machä damit ich au ä mal dra chum boah das nimt mich no wunder wie ich das machä will dän mini eltärä dörfed das nöd erfahrä.

    P.S. hi Carlos I even dreamed that you and I were at the airport hit Switzerland in and you had to return to America I was crying and you said we will see us again and gave me one thing, kiss and then I woke up and thought the you know, like big time break up when you the only one who had to go were theI hope very much that I concert at which I can have me go tikets already bought hopefully everything good I love you and I miss you really much I can do it I do not explain but even if I know you watch TV just by looking, I which you the wilster right have I think are really very much to you, and I've read that you necessarily need a fan as a your girlfriend <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
    Linda Walder 17 years old

    AntwortenLöschen
  61. Linda Walder Schweiz23. Juni 2011 um 18:16

    @Sinja
    chasch du bitte dänä sägä sie sötät uf hörä mir Carlos Suchti zägä das wäri sehr nett LG Linda

    AntwortenLöschen
  62. @Linda ohh man dini lehrerin isch beschisse!!! Sie isch soo fies ich mein klar isches e klasse fahrt aber das isch echt glaubi dei einzig chance für di das isch soo fies!!! Ohh ich hoff es klappt no=)

    Hmm ich weiss net ich han mich schomol inen strit igmischt und das isch net guetgsi han zwor gwunne und isch nocher alles wieder guet gsi aber ich han denn e ganzi nacht nid glofe!! Und sorry aber iwie wunderets mich nid das die das schribed well mit de ziit nervts scho chli ich weiss me söll sich nöd imische aber log es bringt doch würklich nüd wenn du das aneschribsch!!! Seinzige was mir so erreiched ich das sie das mit de komis wieder weg mached und das fändi voll scheisse! Wenn du willsch das sie ufhöred denn sötisch du das vlt lo isch würkli nöd bös gmeint aber ich will mich würkli nöd imische sorry!!!
    LG Sinja♥

    AntwortenLöschen
  63. Linda Walder Schweiz24. Juni 2011 um 20:58

    @Sinja
    Dankä ich han minärä kolegin gseit sie söti mich dän deckä und ich probieräs dän wärät däm znacht ässä das ich dän Chan gah ich Han zwar ächli bamäl aber ich machä das nur für dä Carlos <3 :-) wän er das wüsti ich freuä mich dän scho rissig und hoffä das Ales glat lauft und ich Hann dänkt was ich dän eigäntlich söti alegä ich Han dänkt eifach öpis eifachäs und ich nim dän nö mini Kamera mit. ich bin jetzt scho richtig ufgregt was söt ich dän eigentlich sägä wän sie mich doch verwünscht? Ich Han nämlich kei anig wo genau das isch aberich luägä dän eifach im Internet ich hoffä das alles klappt :-) ich bin jetzt sogar scho am packä chöntisch du mir dänn immer sägä was dän im Fernsehen Cho isch das wäri sehr nett
    LG Linda Walder

    AntwortenLöschen
  64. @Linda Super ich hoffe es lauf alles glatt ich bin mir sicher und wird dir denn dä ganzi Tag Dume truke!!!!! Hoffe du wirsch nöd verwütscht wenn jo denn nimm eifach strof in chauf du machsch das jo nur für dä Carlos oder;)Beeil dich aber mitem Ticket oder hesch scho eis???!!!
    Das glaubi dir das du ufgregt bisch also ich weiss eifach adressse vom e-werk:
    Also afange duäts jo am 18:30 also ab den chamer ihne und los gohts am 19:30 und wie scho gseit es wird öbä ei stund goh;)
    Adresse vom e-werk: Schanzenstr.36 51063 Köln denn isch no gstande es isch gebäude 197 weiss aber nöd öb das wichtig isch;)
    Hoffe es goht alles guet muäsch mir denn alles verzelle;) VIEL GLÜCK!!!!
    LG Sinja♥

    AntwortenLöschen
  65. Linda Walder Schweiz25. Juni 2011 um 21:02

    @Sinja
    Also äs tiket Han ich scho kauft aber muss no wartä bis ich's über chum dankä das du mir dän dumä drukä wirsch also ab äm mäntig gatz los mit äm Lager und als Abschluss gömer am Do.-Fr. Nach Köln juuhhhuu häsch du hüt Au Big Time Strand Party gluägt gäl das isch wider öpis ganz anderes wäns uf dütsch isch oder? :-) ich Han sowieso nur uf dä Carlos gluägät <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 hihihihi :-) dankä für dadressä <3 ich Han sogar sch ä Idee isch stell mich dän eifach chrank und dän Chan ich eifach gah und wäns nöd klappt dänn währ ich super froh wän dini kolegin am Carlos uf twitter seit das ich es probiert Han zum Konzert zgah und das ich richtig traurig bin das es nöt klapt Hät aber a das wil ich jetzt im momänt nöd dänkä im momänt Han ich richtigi Sehnsucht nach ihm lach nöd wän ich dir das jetzt sägä aber ich stell mir immer vor wiä es währi mit ihm zämä si vor äm spiägäl machsch du das Au? Ich Han sogar hüt nur BTR Music glosät und ganz vili liäbäs liäder <3 ohhhh.... I Love him so mutch ok
    LG Linda ( Linda Pena) hihhihi

    AntwortenLöschen
  66. Linda Walder Schweiz26. Juni 2011 um 17:55

    @Sinja
    Häsch du hüt Au Big Time Break up gluägät ? Gäl das mit äm Carlos isch richtig luschtig gsi oder? Mir düänd eifach Jo und Kendall leid das mit äm James isch Au witzig gsi ich feu mich scho riesig uf folgi Big Time Single das mit äm Song Rule The World :-) ich Han sogar müäsä hülä das isch eifach so schön gsi und das Bild vom Carlos mit äm Hund isch eifach nur richtig Ober Mega Sweet unbeschriblich. Morn gatz dän los ich probiärä dänn eifach alles per Handy zschribä ok ich heti jetzt eifach Zu gern nö feriä Fotis vo dänä gseh ich bin richtig ungeduldig wägäm Fan briäf ich Han irgend wiä angscht das er eventuell ferlorä gangä isch oder wie lang muss Mär wartä uf Antwort? Ich freuä mich jetzt scho rissig uf dä 7 July <3 ich hoffä ich triff ihn dänn no und wän nöd bin ich bis am bodä zerstört
    LG Linda :-)

    AntwortenLöschen
  67. @Linda jaa BT Beach Party isch sooo gail gsi han mega müässä lache;)Dä James und Anni sind soo mega süäss gsi ich han das soo sweet gfunde wie sie ihn küsst het.
    Also ich hab bt break up nonig gseh vlt lueg ichs no weiss nöd ich han halt mega wenig ziit... aber dä song rule the world isch mega gail;)*_* i love it lol xD Ich werd denn sicher au weine wenn ich bt break up luege...
    Hahaha gail wünsch dir viel spass!
    Also wie lang das goht chani nur schätze well ä kollegin vo mir het mol es autogramm vomene star per poscht welle und das isch sechs bis siebe wuche gange bis das acho isch das isch aber vo dütschland cho. Also wirds vo usa no länger goh und wells en fanbrief isch denki mid. zwei mönet oder no länger... Hoff er isch nöd verlore gange.
    LG Sinja♥

    AntwortenLöschen
  68. Linda Walder Schweiz27. Juni 2011 um 18:32

    @sinja
    hey ich bin jetzt im klassi und ich mus fascht hülä wil ich kei BTR luägä chan :-( "träne" "heul" chöntisch du mir bitte sägä was bi BTR chumt ich han sehnsucht nach äm carlos ich hoffä ich gsehn ihn am 7 july in köln und wän nöd dän halt uf dä strass oder eifach so ich han äm fal i minärä klass doch eini gfundä wo BTR au gern hät :-) und sie hät au dä james gern wie du hihihihi nur isch sie nöd än grossä fan wie mir 2 wie gatz dir eigentlich? Freusch dich au scho riesig uf dsummer feriä? Äs hät zwar im lager hus scho än TV aber ich dörf ned luägä :-( das isch zimmlich härt für mich ihn für 2 ganzi wuchä nöd zgseh :-( ich hoffä das äs scho donerstag isch ich han sogar konzert chartä mit gnoh ich machs egal was mini lehrerin seit alles nur für dä Carlos <3 i love him
    LG Linda (Pena)

    AntwortenLöschen
  69. @Linda Vooll gail isch es cool????? Ohh das tuet mir leid... Also hüt isch das mitem Schadenersatz cho weisch wo sie müänd schaffä=) ich gail gsi morn chunt glaubi big time horro sägs dir den wieder;)Coooolll schad das sie net sonen mega fan isch wie mir zwei aber mir verstönd üs däfür prima ;) BTR4-ever!!! Findi cool das sie dä james au mag i love him...♥ er isch soo mega sweet!!!Mir goht super vorallem wen ich an james denk*_* Und dir abgseh vo de sehnsucht???
    Joo mega ich han aber leider nur zwei wuche ferie=( Ohh joo das glaubi dir ich han dä james mol en ganze tag net gseh weisch nur ein tag und han ihn au mega vermisst...
    Cool beschrib mol wie konzi charte usgseht=) boah ich feru mi grad so riesig für dich das di ggröschtä wunsch endlich in erfüllig goht min dume tuät scho weh vom dume drucke für di;)Pass guet ufs ticket uf nöt das es no verlürsch oder dini leherin es gseht und los jo nie im hotel liege oder soo!!!!
    Wünsch dir no viel spass und hoff das alles klappt;)
    LG Sinja♥ (Maslow) hihi

    AntwortenLöschen
  70. Linda Walder Schweiz29. Juni 2011 um 14:06

    Hey @Sinja
    wie gatz dir ? Mini sis hät gseit das gester und vorgester gar kei BTR gloffä seg?mini lehrerin hät kartä gfundä wil mini koleginä nöd guät gnuäg ufpasst hend ich bin jetzt richtig sauer uf mini koleginä mini lehrerin hät gseit das sie mir dchartä nächsti wuchä wider git ich hoffä das du niä so päch häsch:-) konzi chartä gsehnd genau glich us wi di altä vo letschtmahl hät mer diä gseit wo BTR live in USA und münchä gseh hät:-) klassi isch hammer :-)
    LG Linda Pena <3

    AntwortenLöschen
  71. @Linda Super wie immer;) Doch hüt au wieder weiss nöd was dini sis verzellt aber im nickeloden isch es cho;) Morn chunt das mit de Jordin Sparks:)OMG chasch jetzt trotzdem zum konzi oder nöd!!!!!?????? Joo hehe das hoff i au:)
    Achsooo thx bin neugierig gsiiii=) Ich chan leider nöd goh aber vlt klappts bim nöchschtä mol... hoffi mega!
    LG Sinja♥ <3<3<3<3

    AntwortenLöschen
  72. Linda Walder Schweiz1. Juli 2011 um 20:40

    @Sinja
    hi weisch was au wän sie mir konzärt chartä wäg gno hät ich gang trodstem und wän diä wider in dütschland sind hoff ich das diä dän uf btr-music-news.blogspot.com gönd dän schrib ich wider uf english damit dä Carlos weiss das ich ihn sehr sehr gern han ich hoffä nur das das di andärä dän nöd nerft :) ich han hüt uf nick.ch gluägät es schtat das zoey 101 chumt stat BTR und viva han ich leider nöd häsch du sbravo und yeah heft au kauft? äs isch komisch wän mer 2 wuchä kei BTR im TV luägä chan :( darum luäg ichs eifach uf äm handy uf youtube:) hihihihi ich liebe dä Carlos au wänn er nöd berüämt währi würklich ok by bis morn
    LG Linda Pena ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    AntwortenLöschen
  73. @Linda heii du sorry lang nümme gschribe han kei ziit kaaa! Ohhh hoff es klappt;) Muesch mir den alles verzelle...:)Hehe mach das aber sie werdet bestimmt motze aber do wo mir schribed chasch es sicher mache stört mi nöd. Also mi mir chunt BTR hüt isch btr musikvideo cho:)Joooo klar hani das kauf poster hängt scho;)
    HDL Sinja♥ bb;<3<3<3

    AntwortenLöschen
  74. Linda Walder Schweiz6. Juli 2011 um 19:50

    @Sinja
    Hi scho easy isch nöd schlimm ich han jetzt äntlich wider Internet zuägang :) ich freuä mich rissig uf Morn ich bin scho richtig ufgregt ich Han sogar hüt müässä brüälä wil er jetzt in dütschland isch und ich nunig dötä bin. dän händ äs par vo minärä klass gfröget warum ich hülä ich han dän gseit wil dä Carlos <3 scho in dütschland isch :) ich hoffä das mini Lehrerin jetzt Schuldgefühl hät und mich Morn doch no As Konzert lat :) aber sie hät gseit ach isch ja nur än Star oder ich Han gseit nei für mich halt nöd mir Fahrer Morn am morgä am 7 los und sind ungefähr am 2 oder 3 am namitag in Köln ich freuä mich rissig

    P.S. Ich han äs bild gseh vom Carlos und dä Samantha sind diä zwei eigentlich no zämmä oder eifach no kolegä? Eigentlich schwierig alläs per Handy schriäbä hihihihi Han mir darum dä Laptop vo änämä koleg usglänt ok bis spöter

    HADAL Linda Walder (Pena) <3

    AntwortenLöschen
  75. Linda Walder Schweiz7. Juli 2011 um 19:41

    @Sinja
    Ich schwörä ich hassä mini lehrerin und mini klass so richtig "grrrr". Ich bin jetzt übrigäns am hülä =( ich han mich hüt extra fertig gmacht und dän chumt mini lerhrerin und seit "die andärä händ gseit das du doch as konzert ga wilsch" "und ich so nei ich wil nur köln ächli go a luägä" sie hät gseit "und das alei und so schön schig a gleid musch mich nöd a lügä ok" und dann hät sie gseit das sie mini eltärä a lütä tuät oooohhhh man ich han jetzt richtig ärger aber es isch än versuäch wert gsie mini klass isch so unfähr die eintä findäs jetzt no luschtig,und ich glaubä ich wird dä carlos niä gseh =( sie hät gseit das ich dänn wän mir widär i dä schwiz sind nöd uf dabschlus party dörf sie hät au no gseit das sie dänkt hät das ich ä fernünftigi person bin und das sie jetzt sehr entüscht isch vo mir und no vill meh. mir chunt äs so vor wie wän mir eifach sherz zerschnittä wordä währi und jetzt bin ich uf mim zimmer und hülä fascht mis ganzä handy voll =( heul heul heul heul

    P.S. chöntisch du dinärä kollegin bitte sägä das sie am Carlos schribä söti das mini lehrerin mich verwütscht hät und ich äs nöd ufs konzert gschaft han :) darum han ich einärä mis konzert tikät gäh wo ich dötä känä glernt han am namitag wo au BTR fan isch will mir hüt ä füärig zum Kölner dom über cho händ mir händ eigentlich welä zämä gah aber jetzt bin ich ja im zimmer i gspert ok nöd richtig i gspert aber du weisch ja was ich meinä ach ich bin jetzt richtig depri

    bis morn by =(

    Linda Pena =)

    AntwortenLöschen
  76. @Linda OMG ich fass es nöööd ich han ganz fescht a dich denk und es het nöd klappet!!!! OMG ich bin jetzt richtig trurug das tuet mir soo leid ich weiss genau wies dir jetzt goht!!!! Dini Lehreri isch joo anderscht scheisse boah ey echt sone dummi chue!!!! >_< Boah mir wärs sogal was die vo mir denek wür weisch will du gseit hesch sie isch voll entüscht vo dir undso blablabla... das wär mir so egal!!!!!
    Ohh du armi Muus bis nöd soo fescht trurig du wirsch bestimmt mol e chance kriege und wen sie wieder mol chömed denn werd ich alles mache das du denn mit mir und minore Kollegin mit cho chasch das versprech ich dir ganz fescht!!!!! Sofern es nöd zu wiit isch;) Ich bin jo leider au nid gsiiii wells soo wit weg isch=(

    Ich säg es ihre mol ok! Och finds eifach sooo mega cool vo dir das du dis Ticket verschenkt hesch das isch joooo soo lieb ich bin beidruckt!!!

    Also bitte nümmä weine du duesch mir sooo leid hoff ganz fescht du paksch das!!!!
    Han di mega lieb♥!!! BB; Sinja

    AntwortenLöschen
  77. Linda Walder Schweiz9. Juli 2011 um 19:42

    @Sinja
    Hi bin wider i dä schwiz nach 2 wuchä Lager und 2 tag Köln :) und mini eltärä händ nöd ämal gwüst das ich Konzert Tiket gha Han und händ gseit "dini lehrerin heg a glütet das du As BTR Konzert häsch Welä ga" und sie sind garnöt ämal so sauer gsi wie ich dänkt Han sie händ mich halt verstandä :) wäri toll gsi wäns än abstächer i dschwiz gmacht hetet anstat grad diräckt nach England zgah oder und dankä das du dini kolegin Frögsch häsch du das vom Tigerenten Club hüt Au gseh? Richtig härzig wie dä Carlos uf hochdütsch gseit hät du bisch hüpsch dankä fürs Cho usw. Und das er gern släbä gnüsst find ich toll wie lang häsch du eigentlich Summer feriä? Ich Han nur 2 wuchä :( aber ich freuä mich scho rissig uf dä Kino Film wo's dän filmät :) stell dir vor wän BTR im Winter idschwiz Cho würdet zum snowboardä :) wil ich glaubä i dä schwiz gits nöd so vil BTR Fans oder? Ich vermisse dä Carlos <3 jetzt scho mir sind hüt wider tränä cho will ich Han müäsä dänkä das dä Carlos wider weg isch wie gatz dir eigentlich mit äm James? Vermisch ihn Au scho?
    LG Linda Pena <3 <3 <3 <3

    AntwortenLöschen
  78. @Linda Heiiiii ohh das isch aber schöön das dich dini eltore verstöd das freut mich sehr für dich:)Ohh joo das wäri jooo andersch gail gsiiii*_* Ich han jo etzt grad gseh das salbum in england erscht nöchscht wuche usechunt das isch voolll krass ich mein die hend jo voll lang müässä warte:O ich hans mir direkt us de usa bstellt;)
    Jaaaaa das isch sooo süäss gsi ich hans letscht wuche am morge am halbi achti scho glueged!!! Und das isch joo soo sweet gsiii*_* vorallem dä Carlos am Schluss isch zum schmelze gsii.....!!!!
    Ohh ich han au numme zwei wuche ferie und zwor die letschte beide juli wuche du??? Hetisch du luscht zum mol was mit mir mache oder soo????
    Ich au aber ich bin mir nöd sicher öb dä film würkli au im kino chunt weiss nöd wär aber voll gail. Ich bin grad hüt im Kino gsi vor einore stund und ich han mir grad vorgstellt wie das wäri wenn dä james jetzt uf därä Linnwand wär soo süäss^^ Yeah das wär dä hammer ich mein schwiz isch jo bekannt wägä dä berge*_* also ich han mol uf sonere siite gseh das es idä schwiz rund 400 fans git:O

    Ohh du armi weisch mir gohts genau glich han dir das bis jetzt nöd verzellt well ich dich nid han welle nerve..... aber ich han sehr oft liebeschummer noch ihm und muess brüälä...=( ich lieb ihn halt sehr fescht und vermiss ihn immer..... Weisch was ich mach ich han sones büächli wo ich amel ine schriib was ich denke oder was ich für gfühl han wenn ich an james denke... ich weiss nöd das hilf iwie weisch?? Weiss nöd öb du sowas au machsch???
    Freu mich das ich dir das verzelle chan:) danke♥
    HDL♥♥♥ bb; Sinja.

    AntwortenLöschen
  79. Linda Walder Schweiz9. Juli 2011 um 22:57

    @Sinja ja ich Han mir's BTR Album Au us dä USA bastelt will's bi mir usverchauft gsi isch :) und coolä dar isch gsi das es genau a mim Geburtstag a Cho isch 30 April <3 . Ich Han Au nur di 2 letschtä Juli wuchä feriä eifach am 2 August muss ich a fangä. Das wäri cool mit dir öpis zmachä nur mini eltärä wüssed nüt vo dem Blog und das ich mit dir Schribä sie erlaubed mir ja kei so sachä zmachä will ja scho fil schlächtes über Facebook Cho isch hänz eifach Angst weisch aber das währi scho Cool dän Chöntet mir über BTR Redä Oni das es öper nervt hihihihi . Aber das mit dä 400 Fans isch scho rächt wenig fintsch nöd Au? Ich hetti ja scho meh erwartet oder? oooohhhh nei wenn du mir das verzelsch nervt mich das ganz und Garnöd will ich verzelä dir ja Au alles was ich vom Carlos <3 <3 <3 <3 uf äm herzä Han ich mach das mit äm büächli zwar nöd aber ich Schribä halt Songs für und über ihn mir fallt halt immer wider öpis neues ih für ihn :-) ach ich wartä halt immer no uf dantwort vo mim briäf ;) und währi cool wän dä Carlos <3 <3 <3 <3 uf twitter antworte würdi juhu :) aja ich Han gluägät wer vo dänä 4 am meistä twitä duät 1. James 2. Carlos <3 <3 <3 <3 3. Kendall 4. Logan
    Bitte isch gern gsche Au dir dankä das ich dir vom Carlitos immer verzellä Chan hoffe ich närfä nöd Demit :) ich Han nöd dänkt das du amigs Au wägä ihm brüälä musch
    HDGFL Linda Pena <3 <3 <3 <3
    P.S. Mir chönd ja suscht ä mal mailä

    AntwortenLöschen
  80. @Linda Jaaa und vorallem gohts viel schneller;) Ohh das isch aber echt cool:)Ich han au bald gebby und zwor am 11. Aug. Vier Täg vorem Carlos♥ Echt ich au am zweite Aug. gohts wieder los mit de neue Stell omg bin ich nervös!!!xD
    Jaaaaa das würi echt mega gern mol mache ganze day über btr schnorre xox:)Meinsch mir chönted das nid mache wäri schaaad aber ich weiss was dini eltore meined! Ich han jo mini kollegin wo ich as konzi gange bin au im chat kenne glern und denn hemmer üs au zerscht mol mit de eltore ide stadt troffe:)
    Also für schwiz isch das scho viel xD aber es chönted ruhig meh si!!

    Ohh dankeeee so lieb vo dir es tuet halt guet wenn mo das öberem verzelle chan und du chasch mir jo au alles immer verzelle vom Carlos freu mich sogar sehr wenn ich dir helfe chan! Achsoo jaaa das isch jo öbä sgliche ich chan halt kei songs schribe kein plan vo note:O hihixD Findi mega süäss das du das machsch!!!
    Oh das klappt scho wart mol ab ich han au en brief abgschickt aber miteme autogram wunsch*_* Bechum ich uf min gebby und e kollegin vo mir het mir es Autogramm mitbrocht vom konzi vom james wo er au min name drufgschribe het!!!!*_* OMG freu mich scho mega sie schickts morn ab:O

    :)Bitte immer wieder gern:)du nervsch au über haupt nöd mir hend nämli alli die gliche "problem" und denn chömer sicher nöd sägä das einem das nervt!Also das mein ich zu mindescht:)
    Oh doch das muen ich mengisch sehr fescht es tuet halt eifach weh isch das bi dir eig. au soo???
    Ohh ich dich au ganz fescht!!!!♥
    Jaa chömer cooli idee:) hdgggdl♥ BB, Sinja

    AntwortenLöschen
  81. Linda Walder Schweiz10. Juli 2011 um 21:38

    @Sinja hüt Han ich und mini sis witer a dä Songs gschribä ich findä das tuät richtig guät wenn mer sini gfühl singä Chan :) häsch du hüt Au BTR live gseh oh isch das luschtig gsih ich Hans sogar ufgno hihihihi OMG du häsch 4 tag vor äm Carlos <3 <3 <3 <3 geburi das glaub ich ja nöd mini kolegin hät sogar genau am 15. August geburi cool das du äs Autogramm vom James überchumsch :) häsch dini kolegin gfröget ob sie am Carlos <3 <3 <3 <3 s hribä würdi? Ich hoffä min Fan Brief chumt bald a ich wird langsam richtig ungeduldig aber das muäss ja so sie filicht hätz ja 1 Monat bis äs dötä a chumt oder ich meinä es isch ja am änderä vo dä andärä Welt oder? Hüt won ich dä live Chat gseh Han Han ich's gfühl gha das lich live bi dänä bin isch es dir Au so gangä mängisch muäss ich Au Weinä wägäm Carlos <3 <3 <3 <3 aber eigentlich muäss ich immer stralä wenn ich ihn gsehnä aber es schmerzt halt scho wenn er so wit äweg isch und ich i dä schwiz hokä :( will wänn ich jetzt 5 wuchä Summer feriä hetti würd ich gern nach amerika gah uhm ihn's gseh oooohhhh wie gern ich jetzt bi ihm wäri i sinä armä ligä und romantisch dä sunnä unter Gang uf änerä wisä oder Strand oder See a luägä stelsch du dir amix au for wie es währi mit ihm zämmä si? Ich Han glässä das dä Carlos <3 <3 <3 <3 än sehr romantische isch und gern kuschläd und uf wenig make up stat und er gern mit änämä Girl unterwägs weri eifach so Sweet schminkst du dich eigentlich? Ich schminkä mich nöd usert wenig Wimper tuschi und du? Ach Het ich gern es Date mit ihm ich sehnä mich richtig fest nach ihm ich würdi Au gern mit ihm uf dä eifelturm in Paris gah
    Ok bis Morn ich gib dir Morn mini mail adressä oder du chasch dini scho geh
    Bybybyby HDL Linda Pena <3 <3 <3 <3

    AntwortenLöschen
  82. Linda Walder Schweiz11. Juli 2011 um 20:35

    @Sinja kennsch du New Star Magazin? Will es a schinend öpis über BTR drin staht gitz das Au i dä Schwitz? Schön Weris gsi wän BTR a dem Donnerstag in Deutschland währed in ruscht will mir nomal nach Deutschland gönd in Europa Park ich hetti ihn so gern gseh ich währi Au gern jetzt in England sit ich BTR Kenä find ich dwält nümä mal so gross ich vermisse ihn so sehr es tuät richtig weh im herzä und wenn ich ihn immer meh gsehnä Han ich äs richtigs chriblä i mim buch das fühlt sich immer so warm ah richtig tolles gfühl gatz dir Au so? a ja mini E-Mail " matahari94@gmx.ch " und dini
    LG Linda Pena <3 <3 <3 <3

    AntwortenLöschen
  83. @Linda SSSOOOORRRRYYY ich han nie Ziit zum Schribe I'm sorry!!!!! Ohh wie süäss joo das find ich au drum schrib ich au immer i das büechli innä:)Jaa ich han BTR au im live Chat gseh das isch jo wohl me als gail gsii ich hans chum chönä glaube das ich dä James eifach soo gseh han*_* voll hammer gsiii!!!!! Jaa ich weiss am liebschte heti au am gliche day wie dä carlos gebby^^ Thx ich frue mi scho voll es sötti morn oder am fritig achoo*_* Äm also ich hann sie scho gfroged aber sie het no kei antwort geh.... ich frög sie nomol!;)Echt das isch bi mir iwie au soo gsi me chunt sich würkli so vor als wäri mo grad bi ihne de bii:)xD Ohh das tuet mir leid isch bi mir au so ich bin immer total happy wenn ich ihn gseh er isch eifach soo mega süäss*_* aber das schmerzt würkli mängisch sogar sehr...
    Also mis Reiseziil wo ich scho sit mind. füf johre han isch AMERIKA ich will umbedingt 1 mal i mim lebe noch L.A.*_* hetti länger ferie würi goh aber ich han leiedr nur zwei=/ Ohh wie süäss also du wersch joo echt sone mega süässi fründin für dä carlos da bin ich mir sicher!!! Also ich denk au soo, mängisch stell ich mir au sowas vor so bi ihm si halt und zämä sunneuntergang luege iedr sooo....^^ Stell mir au mängisch vor wie es währi mit ihm zämä sii das wäri sooo schön!!!!
    Cool dä James isch au eher romantisch und er stoht ebefalls uf wenig make up drum findet er ja emma watson soo cool^^ Also ich schmik mich eig. eher wenig halt au eifach wimperetuschi und eyliner das findi mega schön aber nöd zu viel sus wirkts billig genau das meint jo au dä james♥
    Ohh jaa ich hetti au soo mega gern mol äs Date mit IHM das währi so mega schön und denn no ufem eiffel turm ide nacht wenn er belüchtet isch.... soo romantisch*_*♥♥♥
    Also meinsch du new stars??? das hani mir kauft soo gail alles volle btr poster^^ Ohh joo das glaubi dir ich vermiss dä James au sehr und es tuet mengisch echt weh!!!:( Jap:) mir gahts genau glichig das isch immer soo schön..^^
    Ah thx mini isch: sinja.roth@sunrise.ch vlt chömir üs jo mol bilder schicke:)
    LG Sinja♥

    AntwortenLöschen
  84. Linda Walder Schweiz13. Juli 2011 um 22:35

    @Sinja Hey dankä ich has Au gfundä New Star Magazin juhu aber hüt Han ich im Heft glässä das dä Carlos <3 <3 <3 <3 und Samantha a schinend doch zämmä sind aber sie müend es heimlich machä je meh ich so sachä über ihn lässä desto meh dänk ich das es villicht doch stimmt :( dankä ich findä du wersch sicher Au ä super fründin für dä James jetzt isch ja bald schuäl fertig nö 2 tag :( irgend wie vermiss ich mini klass jetzt scho Au wenn sie mich verpetzt händ :( häsch du dini klass Au vermisst? Häsch du Au mängmal das gfühl ihn nümmä zliäbä und plötzlich chasch ihn eifach nöd vergässe? Mich nimmt es bloss Wunder öbs Au scho mal öpis tüpisch schweizerisches essä gässä händ wie z.b. Fondü, racle, Rösti u.s.w. Ich meinä dä Carlos <3 <3 <3 <3 hätt ja mal irgendwo inemä Interview gseit das er sogar für herdöpfel gricht nach dütschland oder schwiz und östrich würdi züglä hahahaha ich hann Au glässä das er so ordentlich isch das er sogar 2 mal am tag duschä duät :) ich bin so richtig uf Gregt wiäs isch zum serstä mal schaffä gah ich Han erst grad hüt "mit dir an meiner Seite" gluäget das isch so schön romantisch und traurig gsi so han ich no meh müässä a ihn dänkä am morgä Han ich sgfühl gha ich liäbä dä Carlos <3 <3 <3 <3 nümmä aber jetzt chan ich nümmä uf hörä a ihn zdenkä, aja hesch gmerkt das da no 2 schwizerinä im Blog sind :) ich Han mir sogar fortstellt wie es weri mit ihm zämmä si und kolegä säged oh mit ihrä bin ich i dä schuäl gsi hihihihi hahahaha das währi lustig ;) ich freuä mich scho uf dä BTR Kalender mich nimmt's Wunder was für äs Bild bim April isch und bi September (sis) Oktober (dad) Dezember (mom) :)
    LG Linda Pena ( Larlos oder Cinda )

    AntwortenLöschen
  85. @Linda Heiii freu mi das ich dir schribe chan..:) Ohh cool das heftli isch echt so hammer gsi POSTER*_* han alli einzelposter ufghängt*_* Jo das han ich au gläsä du hesch mir doch au gseit das er mit ihre uf de ashley tisdale ihrere gebby party gsi isch oder???? Also öb das stimmt währi mir nöd so sicher das sägi jetzt nöd nur wege dir ich chans mir iwie nid vorstelel weiss au nöd. Ich hans aber au scho mehrmols gläsä. Het er sie denn no bi Twitter???? Falls nöd chan ichs mir no wenigo vorstelle? Aber es währi mega süäss wenn er e fründin heti wür mi mega für ihn freue:)
    Ohh wie süäss dankeeee!!!!*_* so wie du immer schribsch über/für ihn das findi eifach soo sweet ich bin halt au mega romantisch^^ Echt das findi aber schön also mini klass isch nöd grad die bescht gsi ich vermiss sie garnöd:)
    OMG Linda mir passed echt eifach super zämmäxD Genau glichig isch es bi mir! Ich bin schomol am morge verwacht und han ihn aglueged und iwie nix meh gfühlt und i de nöchscht min. han ich ihn wieder soo gliebt und am liebschtä grad knuddled!!!!
    Heheh das glaubi dir ich bin au mega nervös gsi vor eim Johr...xD aber me gwöhnt sich schnell dra. De Film lieb ich er isch eifach soo ega schön und so süäss und ich finde miley cyrus halt so hammer! Bi dem Film muess ich immer so weine du au??? Mängisch hani au s'gfühl ich lieb de James nümme wenn ich ihn den amel gseh denn fühl ich iwie nöd so, wie wenn ich ihn suscht gseh... aber nocher chan ich wie du au nümme ufhöre a ihn z'dänke^^ das isch iwie mengisch voll komisch findsch du nöd au??? haha jaa sowas han ich mir au scho me als eimol vorgstelltxD Ich au de wird bestimmt soo sweet...:) Hoff es isch es schöns bild bim july (james♥) und bim auguscht(me)
    also bis morn LG und han di lieb bb; sinja♥

    AntwortenLöschen
  86. Linda Walder Schweiz15. Juli 2011 um 19:29

    @Sinja ja ich han au alli Posters scho uf ghänkt. nei er hät sie nümä bi twitter aber wer weis? also hüt i minärä klass händ alli gweint so richtig fescht au ich =( au wenn diä mich ferpetzt händ sie händ sich alli entschuldigt au mini lehrerin hät sich entschuldigt au sie hät gweint mir händ eus au alli umarmt ich vermissä alli so richtig fescht sie sind mir irgendwiä doch no as herz gwachsä au wens nur äs jahr gsie isch a dä BWS und mini lehrerin hät gseit das ich doch no as schuäl fäscht ga dörf juhu as fangt am 8ti a. bim film han ich au gweint wil min onkel im dezember au gstorbä isch und er zwei chlini buäbä hät und nöd gseht wiäs erwachsä werdet (10) und (6) jahr alt. es isch so komisch aber ich glaubä das isch normal wenn mer öper liäbt oder? ach jetzt sind bi mir am genau 12:00 uhr am abig feriä und ich gsehnä diä nie meh usert vilicht per handy, wiä isch es bi dir gsie häsch dini koleginä au wider ä mal gseh oder no kontakt mit ihnä? aja hät dä Carlos <3 <3 <3 <3 scho antwort gä? das isch hert wenn mer al diä nümä gseht nur i dä oberstufä han ich niämert vermist kommisch oder? und dä Europa Park isch eifach dä hammer gsie tolli bahnä :)au djungs händ fascht müässä weinä und dä wo usgseht wiä dä Carlos <3 <3 <3 <3 isch sogar nor richtig süss zu mir gsie und hät mir äs chlisäs küssli ufd bagä gä aber nöd das ich i ihn verknalt weri er hät schliäsilich ä fründin und ich bin ja nach wiä vor in Carlos Verknallt :) und mir händ alli sunä bluämä über cho au dä ander isch richtig süäss gsie ach isch das trurig gsie =(
    LG Linda Pena <3

    AntwortenLöschen
  87. @Linda Heiiii wei gahts dir???? Also denn chan ichs mir iwie nid vorstelle weiss au nöd. Vlt het er sie ja au nöd bi twitter damits nöd "uffallt" aber ich glaubs nöd würkli. Ooohh soo süäss also bi mir ab Abschluss hend au alli gweint ich au...:) das isch so trurig gsi wel ich han iwie alli au vermisst obwohl ich sie nöd immer mögä han aber ich han doch immerhin drü johre mit ihne allne schul gha also vo döt her verstot mos iwie. Und mit mine beste fründinne han ich immer no mega oft kontakt mir macht fascht jedi wuche was zämä. Mengisch triff ich mich sogar mit dene wo ich nöd so eng befründet gsi bin:)Voll gail das doch no as abschluss fescht hesch chöne gah!!!
    Jaa das glaubi au das das normal isch, iwie isch es aber scho chli komisch! Ach ich liebe de James ♥ eifach über allles!!!!!!!
    Nei leider nöd vlt antwortet er no:) mol luege.
    Heheh das isch jetzt grad luschtig mir hend zum afang vo de schuel sunnebluämä becho udn ihr zum abschiedxD Hoffentlich vermissisch sie nöd zu fescht!
    LG sinja♥ hdl♥ BTR 4-ever!!!!!! xoxo

    AntwortenLöschen
  88. Linda Walder Schweiz16. Juli 2011 um 19:42

    @Sinja hey mir gatz guät und dir? dä abschluss party isch eifach toll gsie es händ alli wieder a fangä weinä und dä neu wo ebä usgseht wiä dä Carlos <3 <3 <3 <3 hät mir sogar no äs küssli uf dbagä gä was irgend wiä kommisch gsi isch aber ja au egal. ich han äs rotäs chnü langes chleid a gha und schwartzi absatz schuä :) mir händ alli no as abschluss foti gmacht :) ich han gseh du freusch dich richtig das dä James geburi hät :) ich glaubä du häsch ihn au meh gern als anderi so wien ich min Carlitos <3 <3 <3 <3 ach ich fermissä ihn so sehr unentlich x aber i letschter zit bin ich richtig duränand gsi und han halt meh mini familiä,klass und zuäkunft im sin gha aber jetzt hann ich nur no min schatzi im sin <3 <3 <3 <3 ich wüntschti ich chönti a sim 22.geburi nach Amerika gah und ihn so richtig umarmä aber ich glaubä das gaht nöd :( jetzt isch summer und schön weri es mit ihm am strand sitzä mit schtrand facklä und romantischem piknik ach das weri toll <3 häsch du eigentlich scho ämal än fründ gha? also ich no niä :( aber es weri halt scho schön was für än neuä song isch äs ächt ich glaubä es isch paralyzed oder? ach er isch eifach so richtig schnukelig und ich glaubä das er sicher 1x id schwiz cho wird wil diä doch so gern snowboardä düänd oder:)?
    HDAL Linda Pena <3 <3 <3 <3 :D ;)

    AntwortenLöschen
  89. @Linda HaiiiixD mir gohts au guet sehr guet sogar han en mega hammer tag gha ide badi*_* Und min schatzii het au no Gebby sooo cool!!!!!
    Cool freut mich für di wow du hesch bestimmt mega schön usgseh*_* Oooohhh jaaaa dä aller erschti satz wo ich hüt gseit han ich happy birthdas james maslow♥ gsiii:) Ooohh danke das isch lieb vo dir also ich han ihn würkli echt wahnsinnig gern und er isch mir sehr, sehr wichtig!!!!! Das tuet mir leid das du ihn so vermissisch ich bin i letschter ziit au sooo mega "süchtig" xD noch ihm krieg ihn gar nümme usem chopf!!!Ich wäri hüt au sooo gern bi ihm gsi um ihm alles gueti wünsche, ihn so richtig knuddle und ihm sägä wie sehr ich ihn liebe!!! Wow du bisch au echt romantisch ich liebe das mega!!! Ich han au no nie en Fründ gha... momentan will ich nöd würkli eine es isch zwar momentan en boy i mich verliebt und er gseht no süäss us aber im moment weiss ich au nöd ich han halt eifach nur de james im sinn♥ hihi vlt gang ich jo mol mit ihm us er heisst Patrick^^
    Nei ich denke eher es isch if i ruled the world! Ich hoffs das lied isch mega cool chans scho uswendig mitsinge;) Jaa de james au♥♥♥ das wäri echt mega cool!!!! Wer weiss vlt chömets molxD
    IDA♥ Sinja.

    AntwortenLöschen
  90. Linda Walder Schweiz18. Juli 2011 um 20:53

    @Sinja Hey sorry das ich gester nöd Han chönä Schribä mir sind uf Bsuäch gsi :) und häsch du hüt das Radio Interview gloset? Das isch ssssoooo herzig gsi wiä dä Carlos <3 <3 <3 <3 sich uf Spanish forgstellt hät "Soy Carlos" <3 <3 <3 <3 ach eifach süäss und wiä er bim Song Worldwide " i-i-i-i-Never-Never" singt er hät dötä ä so schöni und weichi und sanfti stimm ach mir sind fascht tränä Cho will ich ihn so vermisse "seufz" ich würdi ihn eifach so sehr gern 1 Mahl drückä am liäbstä würd ich ihm sogar äs küssli gä hihihihi ;) ach i dänä feriä han ich nö meh Bedürfnis ihn sgseh wenn ich nur scho a ihn dänkä wird mir scho ganz warm ums Herz :) aber das einä uf dich staht find ich super süäss wenn ich dich weri würd ich's mit ihm mal versuächä wer weis vilicht wird ja öpis druss aber logisch das du dä James im gedankä häsch was hät er scho wider a sim geburi gmacht? Ich würdi so gern am Carlos <3 <3 <3 <3 sim geburi live dä bi si oder i gläsä werdä hihihihi aber ich glaubä chum das diä gnuäg zit händ zum firä :) wenn ich jetzt a gno sini fründin währi ;) dänn würd ich alli sini kolegä i ladä und ä risigi Party machä mit äm moto Unterwasser oder eifach zweitä uf änäm boot si und zämmä go tauchä und dänn go brötlä oder so :) was hetsch du mit äm James gmacht?
    LG Linda Walder Pena <3 <3 <3 <3 I Miss You Carlos <3 <3 <3 <3 and I Love You more then every One hihihihi ;) <3

    AntwortenLöschen
  91. Linda Walder Schweiz20. Juli 2011 um 21:20

    @Sinja hesch du Au s Interview vo Schüler Vz gseh? Dötä wo gfröget wird öbs Single sind isch doch dä Carlos <3 <3 <3 <3 scho irgend wie nervös wordä oder? Ach es isch scho hert so öpis zgseh wenn er halt doch mit ihrä zämmä weri wer ich scho rächt trurig :( und wiso schribt Bravo das dä Carlos <3 <3 <3 <3 uf Mom vom Travor staht das heis das Bravo Au lügt und i Popcorn seit er das das nur äs grücht isch wiä isch es eigentlich für dich gsi das mit äm James und dä Mirana glässä ha? Ach ich Han immer meh sgfühl das er mit irä zämmä isch "heul" aber sini letschti fründin isch ja nöd berüämt gsi (Cassie Means) oder? WISO Het er's bi irä nöd müässä verheimlichä aber bi dä Samantha Droke scho? Ich bin richtg verwirrt "heul" ich hoffä dir gaz besser aja Het er scho gantwortät?
    LG Linda Pena <3 <3 <3 <3

    AntwortenLöschen
  92. @Linda heii macht doch nix bin garnöd do gsi bin im kino gsi han parry potetr 7 gseh isch de hammer gsi*_* Jaaa das interview isch echt sweet gsi und ich han das fotoschooting soo mega gail gfunde *____* dä james isch echt mega hot gsi♥_♥ Heheh jaa vlt chan ich ja mol mit ihm usgoh^^ genau das isch iwie komisch ich muess den die ganzi ziit an james denke genau wie du im moment an carlos♥ Also ich weis nur das er in las vegas gsi isch mit sinore familie aber was er genau gmacht het weiss ich nöd^^
    Jaa das isch süäss ich weiss nöd ich wäri bestimmt an strand mit ihm gange er liebt s'meer und strand oder denn wäri uf alli fäll mit ihm go rite mir teiled ä grossi liedeschaft ich rite für mis läbä gern genau wie er*______*
    Hmm ich han mich leider nit so gachtet han nur uf dä james gluegt;) hihi ich weiss au nid was wohr isch aber mängisch schribt bravo au nid e so korekt;) also das mein ich uf jede fallxD das mit em james und de miranda findi mega hammer!!!! ich mein die zwei sind doch eifach so mega süäss zämä findsch au??? und öb jetzt bravo lügt oder nöd ich würdi mich soo sehr für ihn freue und ich fänds voll cool!! Miranda C. findi halt au voll cool:)Aber am meischte wünsch ich am james das er mit dem emma watson zämä chunt er findet sie doch soo toll das wünsch ich ihm vo ganzem herze♥
    HDL Sinja♥BB;

    AntwortenLöschen
  93. Linda Walder Schweiz21. Juli 2011 um 19:20

    @Sinja ja ich findä au das diä zämmä sehr herzig sind :) wiä findisch du sneuä liäd ich finds eifach hammer ich chans jetzt au uswendig mit singä has probiert uf dä gittarä z spilä aber has nöd gschafft :) ach ich hoffä das diä i ihränä summer feriä i dschwiz chömmed ich fermissä ihn ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosehr mit jedem tag wo ich ihn gsehnä han ich ich immer sgfühl das ich zu ihm müssti ich glaubä dra das es liäbi vo 2 ferschidänä länder funkziuniert will mini eltärä ja au vo zwei ferschidänä länder chömed und ich ganz fili känä wo au fern beziähigä händ und ich hoffä das er äntlich zrug schribt und wer weiss vilicht werdet mir 2 ja au diä nechtä fründinä vo dänä 2 ich mit äm Carlos <3 <3 <3 <3 und du mit äm James ach ich han richtigäs buch chriblä wenn ich über ihn schriäbä :D
    LG Linda Pena <3 <3 <3 <3

    AntwortenLöschen
  94. @Linda Jaaaa mega aber es stimmt glaubi trotzdem nid so ganz hans hüt mol e chli undersuecht und han doch es paar sache gfunde wo ich weiss das das BRAVO gseit het und nid dä James^^ Aber wie du au seisch sie wäred(sindxD) so sweet zämä;)Hihih was au immeer stimmtxD Ich lieb dä neu Song er eifach Hammer ich chan ihn scho lang uswendig ^^ aber isch voll gail endlich mol ohni gekreische lose;) Das wäri echt sooo... gail aber mit dem sch**** wetter wo mir momentan hend würi nid it schwiz choxD
    Ich krieg min Schatzii im moment au nüme usem Chopf muess ständig a ihn dänke und wenn ich sis wunderschöne lächle gseh bin ich immer sooooo.... happy er macht mich eifach immer glücklich er muess nur lächle!!!!!!I♥U!!!! Wer weiss ich han au scho göhrt vo fernbeziehige wo e chlini ewigkeit ghebet hend - also gueti chancexD Ich han im moment grad kei kontakt mit minore fründin will sie ide ferie isch aber sobald sie wieder do isch frög ich sie;)
    ooohhhh wow das wär echt de hammer ich und de James*träum* sooo schööööön!!!!
    Ich au hihi ich "säg" immer zum James: You only need to smile and my world stops for a while!!! Das findi sonen wunderschöne satz und er passt eifach zu ihm!!!!! Usserdem reimt sichs no so schönxD hihi james♥ i love you so much!!!!!
    BB; LG Sinja Maslow♥ ^^

    AntwortenLöschen
  95. Linda Walder Schweiz23. Juli 2011 um 15:49

    @Sinja hhhheeeeyyyy bisch au scho ufgregt wägä hüt Big Time Single ach ich luägs uf

    seeon.tv/view/10007/Nickelodeon

    aber ich bin mir nöd sicher öbs uf dänä sini zit isch oder uf euserä will ich chan sicher nöd bis am 4 oder 5 wach blibä wegem zit unterschid ich findä das scheisse das diä das bi eus nöd au zeiget au wens uf english isch das weri mir egal ich luägs sowiso liäber uf english als uf dütsch und du? dä satz wo du für dä james gschribä häsch isch sehr herzig ach ich chan irgedwiä nümmä wartä bis diä wider nach dütschland chömed mir wärs zwar liäber wens i dschwiz cho würded aber ja :) und weisch was hends bi popcorn gschribä das dä logan gern ufrumt dä bi isch das dä Carlos <3 <3 <3 <3 wo gern alläs ordentlich hät ich würdi das warschindlich besser machä ich glaubä alli BTR Fans würded das besser machä als diä bi popcorn oder bravo und co. oder? eigentlich wer ich ja i dä summer feriä aber wägem praktikum gatz nöd :( n bali isch richtig schöns wätter und schön warm nöd so wie i dä schwiz bisch oder gasch au no id feriä? ok bis bals
    LG Linda Pena <3 <3 <3 <3

    AntwortenLöschen
  96. @Linda wieder mol sorry das du so lang imma warte muesch han halt totz ferie kei ziit sorry!!!! Ich hans nöd glueget bin en miese Fan ich hans voll verpenntxDxD Aber ich finds immer voll cool die Folge uf englisch z'luege well mer denn die süässä "original" Stimme ghört:):)
    Oh thx lieb vo dir:)<3 Hahha jaaa man Popcorn sind eifach die gröschte LOSER wos gitxD Die hend jo mol ä autogramm charte vo BTR drin gha und hend sogar s'autogram vom james und vom kendall zur falsche person anetue ich mein wie blöd muess mer si...xD Jo also ich fürds uf alli fäll sicher besser als popcorn machexD haha
    Oooh man ich wär ächt total gern ide ferie aber leider gömer nid ich mues mich des witoren vo regne lo.....:/ bääääähhhhh ASCHISS!!!
    Also ich hör jetzt besser uf motze... haha!!!
    Han die lieb♥ BB; Sinja.
    PS: han mol e frog du dörfsch dich worschindli nid bi starflash.de amelde das isch voll cooli stie so zun chatte döt chöntet mir viel besser rede als do du musch nix aghe wenn nöd wötsch nöd mol dä name;) döt gits au gaaaannnzz viel Carlos fans;)hihi und btr all gemein...♥

    AntwortenLöschen
  97. Linda Walder Schweiz27. Juli 2011 um 16:05

    @Sinja das isch scho ok isch würklich nöd schlimm und han mini eltärä gfröget öb ich mich ebä bi starflash.de dörf a mäldä :( aber ja so sind halt eltärä hätz dötä bi dä internet sitä Carlos <3 <3 <3 <3 <3 Fans wo ihn so liäbed wie ich oder sind diä jünger? bin halt ächli i fersüchtig wenn es dötä eini git wo eltär isch als ich und ihn au gern hät LOL machsch du au äs video für am Carlos <3 <3 <3 <3 sin geburi uf http://crazy-about-btr.tumblr.com/ dänn säg ich ihm was er mir bedütät wän ich mich getrauä ich bin irgend wieä richtig nervös wenn ich nur dra dänkä und wenn ich a ihn dänkä richtigi schmeterling im buch ach *treum* <3 häsch du das in bravo und yeah au glässä min kommentar findisch bi Bravo 27.7. 2011 und bi Big Time Rush Interview mit Steve Serrano was ich über das dänkä ich findä das irgend wiä richtig trurig ach ich vermissä ihn so richtig und ich währi gern bim BBQ bim Carlos <3 <3 <3 <3 dä bi gsie ;)
    Zuäkünftigi Linda Pena <3

    AntwortenLöschen
  98. @Linda ok denn bin ich froh^^ Also dörfsch nöd??=( Hmm also es het mega viel dötä bin au mit mega vielne befründet:) und die meischte sind vo 13 ah ufwertz bis 16 ungefähr aber öb die ihn genau soo liebed wie du weiss ich nid^^ Also bis jetzt han ich no keini kenne glernt vo vo ihm fan isch und älter isch als du als keis problem hihi...:) hoff dini eltore seged vlt doch no jo...Hmmm weiss bis jetzt no garnix däfo...^^ muess mol luge ich dörf halt bi so sache eig. garnid mitmache...=( Also ich hans nonig glese well ich chauf mir immer heftli:)aber das vo yeah isch jo sowieso quatsch und das mit bravo was ich bis jetzt so ghört han isch halt scho mega trurig... ich werds denn ide heftli no läsä..xD hihi
    Das glaubi dir was heisst eig. BBQ sorry voll dummi frog aber ich han kein plan was das heisstxD
    LG Sinja bb;♥

    AntwortenLöschen
  99. Linda Walder Schweiz28. Juli 2011 um 14:30

    @Sinja
    wie gatz :)Ah BBQ heist so wiä griliärä :)und ich hann am afang au nöd gwüsst was das heisä söti ich han dänkt das isch ä sosä oder so hihihihi vermissisch dä James so wiän ich min Carlos <3 <3 <3 <3 au =)? es isch fascht nümä zum ushaltä ich muäss eifach bi ihm si es tuät eifach so richtig fescht weh ich chas nöd beschribä *__* ich han fascht di ganz nacht nur a ihn dänkt und sogar müässä weinä wo ich videos vo ihm a gluäget han ich weiss nöd i letschter zit tuäts richtig weh wän ich a ihn dänkä muäss jedä tag meh und meh ich weiss komischer wis au nöd genau warum? ich meinä das isch mir no niä pasiert das ich öper so vermissä wo ich nöd persöndlich kännä und jetzt hann ich scho wider schmäterling im buch wägä mim Schatz <3 <3 <3 <3 wiä isch äs eigentlich bi dir wän du an James dänksch? Ach Teenager si isch so kompliziärt und verwiränd was weri ächt wenn entweder du oder ich mit ihnä zämä wered das weri doch traumhaft schön ich will am liäbstä die ganzi zit bi ihm si und ach ich weiss doch au nöd und bim video ich muäss äs hüt nomal machä ich han die ganzi zit g schtoterät ich bin richtig nerfös so wie no niä
    p.s. hät er scho gantwortät und wän nöd au nöd schlim das isch jetzt au scho äs zitli här vom Konzert
    LG HDL Mrs. Linda Pena <3 <3 <3 <3

    AntwortenLöschen
  100. @Linda Heii mir gohts guet...:) Dir?? Ooohh ok wieder mol was glernt...xD thx! Hmmmm iwie komisch gestern bin ich sooooo..... weiss au nöd han die ganzi ziit müässä a ihn denke bin die ganzi ziit am srahle gsi und han ihn nümmä usem Chopf kriegt.....♥♥♥ Ich weiss au nöd ich lieb ihn über alles er isch eifach mis Ein & Alles♥♥♥ Vermisse?? ich weiss nöd öb mer das so sege chan ich wünsch mir eifach mega das er bi mir wäri aber ich glaub scho das mer dem vermisse seit:o ich han gester ganz viel bilder vo ihm aglueget und worldwide mega oft glueget bin richtig happy gsi wege ihm gester. Weisch was mich den eini gfroget het? Sie het mich gfroget öb ich vlt in James verliebt bin.... was meinsch du chamer sich würklich i öber verliebe wo mo nid kennt..??? Oder isch das eifach nur schwärmä sind mir vlt nur is guete usseh vo üsne jungs verliebt..??? Wsa meinsch du?? Hihi also wenn ich a ihn denke denn bin ich eifach so richtig glücklich muss immer strahle aber mängisch gits au täg wo ich richtig trurig bin wege ihm aber die gits zum glück selte..:) Er macht mich glücklich und hilf mir durch schweri Ziete oder wenn ich mega trurig bin! Wie isch das bi dir????
    Ohh ja ich wäre au sooo gern bi ihm kei ahnig was los isch aber für mich gits nur eine - dä JAMES!!!!!
    Hmm weiss ich leider nöd well sie jo ide ferie isch no ei wuche mol luge frög sie denn grad:)
    Ich dich au♥♥♥ bb; träum süäss vo dim Schatz♥
    LINDA & CARLOS 4-ever!!!!!!

    AntwortenLöschen
  101. Linda Walder Schweiz29. Juli 2011 um 21:09

    @Sinja
    Mir gats Au super ;) ich dänkä scho das mer i öper cha verliäbt si wo mer nöd käned will das kenn ich vo einerä kolegin wo öper i dä schuäl gseh Het und ihn nümä us äm Kopf kriägt däbi isch dä dötä nur als Bsuäch gsi und sie Het in erst grad letschti wider gseh und isch richtig verliebt <3 also ich dänkä ich bin nöd is usgseh vom Carlos <3 <3 <3 <3 verliäbt will du weisch ja no ich gseit Han wo ich ihn ebä serstä Mahl bi neds ultimativer schul Wahnsinn gseh Han Han ich ihn scho richtig herzig gfundä und irgend wiä isch er mir nöd us dä gedankä gangä zwar nöd so fest wieä jetzt aber dötä het ich niä denkt das er dän mal so berüämt werdä würdi <3 ich dänkä das isch nöd schwermä also bi mir isch es währi liäbi <3 hihihihi wen mer das so nänä Chan hihihihi ja wenn z.b. Mini eltärä strität oder es i dä schuäl schlächt gsi isch oder so dänn muäss ich nur ihn gseh uf änäm Fotis oder so gseh und bin wider happy ;D Ich weis zwar nöd wie As bi dir isch wo du ihn serstä Mahl bi icarly gseh hesch? Aber ich denkä genau sglichä ungefähr oder hihihihi? ach es isch eifach schad das hüt kei Big Time halloween Cho isch :( oder? Ich vermisse ihn vo tag zu tag meh und meh ich Han sogar hüt 2 Herz us holz gschliffä wenn er denn mal i dschwitz chumt dän gib ich's ihm <3 ich zeige ihm Au uf äm Video und foti hihihihi hesch du Au öpis für dä James gmacht?
    HDL Linda Pena Canda oder Lirlos <3 <3 <3 <3
    Dankä für's LINDA & CARLOS 4-Ever!!!!!!!! <3
    SINJA & JAMES 4-Ever <3

    AntwortenLöschen
  102. @Linda heii BTRsis hihi♥ Schööön freut mich!!!:) OOOOHHHHH wow du hesch jetzt echt was mega interessantes gseit....!!! I minore alte Klass isch au so en boy gsi wo ich überhaupt net kennt han wells jo e neui Klass gsi isch und ich han mich mega i ihn verliebt obwohl ich ihn jo garnit kennt han;)Du hesch also recht die story vo dinore kollegin isch gard nomol en bewies und in erschter linie verliebt mo sich jo au is usseh und net in charakter well mo dä amene mensch nid agseht:)Voll süäss wie du seisch wahri liebe das tönt echt super schön ich glaube bi mir isch es au so well du hesch echt recht hihi^^ ich liebe de james ich verzell amel immer minore mom vo ihm und sie meint au das isch viel meh als nur schwärme ihih!!! James Maslow I love you so much!!!! ihihi^^ sorry hani gard müässä schribexD Jaa genau das mein ich de james isch "immer do" wenn ich ihn bruche und er macht mich eifach soooo glücklich... DANKE JAMES♥♥♥
    Oooohhh das weiss ich no... wo ich ihn zum erschte mol bi icarly gseh han..... ich und mini sis hend fernseh glotzt und denn im glichige moment wo mer ihn s'erschte mol gseh het hend mini sis und ich üs beidi aglueget und WOOOOW gseit!!! xD haha das isch so luschtig gsi sie het ihn halt eifach mega hübsch gfunde und ich nur so vor mich hi omg er isch soo mega süäss.... Nocher eis johr oder so spöter wo ich den btr werbig 1 mal gseh han und mini sis au mir beidi so das isch doch dä "Shane"!!!! Mir hend beidi kein plan gha wie er würkli heisst!! Bi icarly het er jo shane gheisse das isch echt sooo luschtig gsi wege dem bin ich jo au uf btr cho well ich ihn scho länger kennt han und denn han ich jo amel jede tag glueget und noch einere wuche han ich jo denn mol vo ihm träumt und mich denn nocher mega i ihn verliebt♥ spannend oder?? hihih Das isch mini james story:)mini mom het mich mol gfroget öb ich au btr fan währ wenn dä james nid dä bi währ..??? ich han denn nur so gmeint kei ahnig ohni dä james wür ich btr jo garnid "kännä" well ich jo wägä ihm ufmerksam worde bin wie isch das bi dir????
    Echt bi mir isch es cho mein gott die folg isch echt de hammer gsi voll komisch aber mega luschtig.. dä carlos het dä jo müässä ä sms vom kendall schicke und er so: ich kendall du weg gehn... hahaha vol gali gsi...xD Ähh ne ich han nix für ihn chöne mache well die aktione sind zu knapp vo de ziit her zum mache gsi und wo ichs denn erfahre han, han ich die letscht wuche müässä schaffe und han kei ziit me gha...:/
    Ich dich au ganz fescht♥♥♥
    hihhihi ooohh bitte isch mir geschter grad so in sin cho hihi danke fürs:
    SINJA & JAMES 4-Ever!!!<3

    AntwortenLöschen
  103. Linda Walder Schweiz30. Juli 2011 um 20:35

    @Sinja oh jö so schön wiä du vom James verzelsch du häsch äs guät das du das mit dinärä Muäter drüber Redä chasch ich Chan das nur mit minärä sis will mini eltärä nöd würklichi BTR Fans sind und will ich mich irgend wiä nöd getrauä über dä Carlos <3 <3 <3 <3 zredä nöd das du dänksch ich schämä mich für ihn das düän ich nämlich ganz und garnöd :) hihihihi es isch halt will ich eifach no kein fründ ha dörf ha und wenn ich vom Carlos <3 <3 <3 <3 würdi Redä dänkeds das ich uf ihn stahnä aber ich glaubä das sie das scho wüssed aber i 1 Jahr Chan ich machä was ich will :) ach du weisch scho. und ich währi warschindlich ohne dä Carlos <3 <3 <3 <3 Au kein BTR Fan will nur dank mim Traum en fan bin jetzt hann ich richtigi gfühl für ihn no fester als Früäner <3 ich Han hüt svideo wider müässä machä es isch scho irgend wiä schwierig alles das zägä i kurzer zit und sProblem isch das alles no uf english sägä und ich bin hüt sogar so nervös gsi das ich sogar 1St und ungefähr sicher 30 min gha han bis ich 1 Ufnam gmacht Han und ich has leider wider müäsä machä will ich wider so gstokt Han :/ und ich Han no alli fotänä mit äm BTR Album abgschikt fürs worldwide Video :) und ich hoffä ssssoooo sehr das es dänn dä Carlos <3 <3 <3 <3 Gseht will ich fermissä ihn no meh als gester es wird immer schlimmer nur schönä isch gsi das mini sis hüt morgä gseit hät das sie träumt hät das ich mit äm Carlos <3 <3 <3 <3 zämmä weri und ich mini familiä i dä schwiz go bsuächä Cho bin vo LA ach eifach toll und ich Han träumt das er und ich verhüratet gsi sind und 4 chind gha Han und er immer no so süäss gsi isch eifach mit Bart :) und ich mit 19 oder 20 Han chönä mit BTR uf tur gah ach eifach än tollä Traum oder? ach wenn das mal würklich keit wird das weri schön aber nur will ich dänn mit minärä 1. Grossä Liebi zämmäweri mit äm Carlitos <3 <3 <3 <3 ach er vält mir so sehr er söti doch bi mir si und ich bi ihm häsch du mängisch Au sgfül das er nur für dich bestimmt isch? I Miss ihm so mutch CARLOS <3 <3 <3 <3 I LOVE YOU REALLY <3
    LG Mrs. Linda Pena <3 <3 <3 <3

    AntwortenLöschen
  104. @Linda Ooohhh danke das isch aber süäss vo dir♥ Jaa ich chan mit minore mom über alles rede sie lost mir immer zu au wenn sie mis btr gelabber nüme höre mag sie lost trotzdem zue *_* sie git mir au immer tipps und rotschläg sie het mir au gseit das ich das büächli söll mache und mini gfühl ufschribe söt*.* well das hilft und sie het recht gah:) Wötsch du mich uf de arm nä???!! Du DÖRFSCH kein fründ ha??!!!! Das isch jo s'letscht hey ich wür uszieh aber echt!! Ich mein du bisch jo scho 17 dini eltore sind jo mega streng!!!!! Hmm aber wenn sie au nume es bizeli intelligent sind denn wüsset sie scho lang das du dä carlos liebsch also echt...... Obwohl mini dad het au erscht richtig gmerkt wie wichtig mir dä james isch und wie sehr ich ihn liebe wo ich mol amene obig eifach weggrennt bin vom znacht esse und mega fescht brüäläd han wegem james das isch s'erschte mal gsi wo ich wägä ihm han müässä brüälä!!!
    Min dad het denn nocher au so gseit: tuet ihre das denn so weh und mini mom het nur so gnickt und jo gseit und sit denn weiss es min dad au wie sehr er mir am herze liegt!!! Genau well ich bin jo eig. au sit mim traum richtig fan vo ihne aber ohni james kein plan öb ichs au währixD Ohh man das isch bestimmt schwierig sones video mache hets jetzt klappt??
    Uuuuhh das isch würkli en tolle traum*.* ich an letschti nacht au vom james träumt vo big time halloween geschter weiss aber nüme gnau was...xD ich liebe es vo ihm z'träume weiss au nöd wenn ich vo ihm träum denn fühlts sich immer so real ah isch das bi dir au so???
    ooohh jaa dä james söti jetzt doch au bi mir sie... ich wünsche mir das doch sooo!!! Ich weiss nöd aber mängisch hani au so wies gfühl das er äbä nur für mich bestimmt isch:)
    JAMES MASLOW I LOVE YOU SOOOO.... MUCH!!!!!!!♥♥♥
    LG Sinja hdl♥♥

    AntwortenLöschen
  105. Linda Walder Schweiz31. Juli 2011 um 21:51

    @Sinja Hey ;) wiä gatz? Nei weisch das isch halt bi minärä muäter so das wenn mer erwachsä isch erst än fründ ha dörf also mit 18 oder 19 und wenn ich jetzt würklich än fründ hetti dän heimlich natürlich muhahahaha :) usziä weri ächli deftig aber suscht sind's überhaubt nöd sträng :) das mit äm Buäch find ich ä super Idee und ich glaubä sogar sie wüssäds das ich in Carlitos <3 <3 <3 <3 verliäbt bin :) will min Vater gester gseit hät das ich bi dä fotänä ganz fili herzli machä und mini Muäter hüt gseit hät wer findisch am bestä vo dänä und ich dän ebä gseit Han Carlos <3 <3 <3 <3 und beide dän so gschmunzläd händ :D hüt Han ich äs flugi gseh und grad müäsä Weinä will es mich zu sehr an Carlos <3 <3 <3 <3 erinärät das isch scho hert i öper verliäbt si wo so wit vo ein weg isch oder? hüt häz mich fascht zerissä das er nöd bi mir isch und schlimmstä das ich hüt BTR fascht verpasst Han am 11:00 Uhr will mini sis mich nöd gweckt hät will ich bis am 11:14 Uhr gschlaffä Han ;( ich bin immer no Stink sauer es isch Big Time Demos Cho wiä dä Carlitos <3 <3 <3 <3 Apfel blütte gseit hät eifach herzig <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 oder? Wiä gern ich doch sini fründin weri <3 ich wäri jetzt so gern i sinä starkä armä und wenn er jetzt im August geburi hät wer ich so gern däbi <3 oder wenn er a chilbi Cho würdi im August das weri Hammer schön oder Morn am 1. August <3 ich weis das dä Carlos <3 <3 <3 <3 sichr 5 hünd hät sblödä isch nur ich Han Angst vo hünd :-/ aber für ihn würd ich alles machä das ich kei Angst meh Han <3 ach für ihn würd ich sogar alles machä würklich alles er isch mis läbä ohne in würd ich garnümä wüssä was machä er isch eifach speziel nur für mich min Carlos <3 <3 <3 <3 häsch du kei Angst vo konkuränz wo ihn dir Chöntät weg nä ? Ich Hann jedä Tag angst das eini mir konkuränz machä würdi ach ich liäbä ihn meh als mich sälber :) isch doch nümä normal hahahaha häsch du das vom James alläs scho gwüst? Ich Han nüt gwüsst dafür alles vo mim Carlos <3 <3 <3 <3 weiss ich eigentlich alles was äs über ihn zwüssä git hihihihi
    Häsch du das dänkt isi isch 23 gi boah ich eigentlich dänkt so 14-16 Jahr alt oder? Ich schiks Video Morn ab juhu er wird sich hoffentlich freuä <3 <3 <3 <3 hoff ich ssssssssssssssssssssssssoooooooooooooooooooooooooo sehr <3 <3 <3 <3 Au wen ich fil äm äm sägä hahahaha hoffä im gfaltz :)
    LG Mrs. Linda Pena und Mr. Carlos Pena hahahaha ok by by HDL <3

    AntwortenLöschen
  106. Linda Walder Schweiz1. August 2011 um 17:56

    hi Sinja ich hann jetzt trodstem twitter gmacht wen du wilsch chasch ä mal luägä uf @MonyetKecil1

    AntwortenLöschen
  107. Linda Walder Schweiz1. August 2011 um 22:38

    Ach ja und das mit äm Video Het nöd klappet zum abschikä will es zu lang isch ich Hann dän richtig fescht geweint :( nur wägem blödä e-Mali P.s. Carlos isch min Schatz <3 <3 <3 <3

    AntwortenLöschen
  108. @Linda Suppppiiiii... und wie isch din erschte arbetstag gsi????:) Mine isch eifach hammer gsiiii:D Hesch btr bi HAH gseh??? Eifach soooo süäss♥♥♥ OMG aber das findi echt eifach absolut übertriebe... Danke es hilft eifach würklich mega guet dank minore mom♥ love you..:) Ooohh wie süäss*_* also ich hoffes eifach mega das dini Eltore wenigstens es bitzli verständnis händ für dich mit dim süässä schatziii Carlos♥
    Ooohhhh nei du armi tuesch mir mega leid... ich bin amel au trurig wenn ich en flüger gseh iwie muess ich denn immer a min liebling♥ denke... Jooo do hesch echt recht es tuet würkli seeeehhhhr fescht weh.. Hmmm das isch echt komisch du seisch das btr bi dir am elfi chunt??? Uf wellem nickeloden luegsch du?? Ich lueg uf Nick/Comedy ich han scho sones digitals satellitegrät und drum han ich dä nick. Bi mir chunt btr jede tag immer am obig:) Drum isch bi mir jo au big time halloween cho und bi dir nöd. Das erklärt denn au warum dini sis wo du im lager gsi bisch immer gseit het das btr net chunt und ich immer gseit han es chunt;)hihi
    Echt - du hesch angscht vo hünd??? heti nöd dänkt mir hend en hund er heisst jerry und s'ganze dorf het angscht vo ihm.... ihihixD er isch en labrador schöfer mischling voll süäss mini sis isch sogar tierpflegerin mit schwerpunkt hundefriseur voll luschtig...xD Ooohhh wie süäss du wieder mol schriebsch also ich chönt mir mis läbä ohni min james nöd vorstelle ich bruch ihn eifach ohni ihn goht nix meh... James ich liebe dich eifach sooo sehr du bisch s'aller schönschte und beschte i mim läbä..!!!♥♥♥ Wegneh??? Öbis wo nöd mir ghört chan mo mir doch nid wäg neh oder???xDxDxD Ich weiss nöd aber eig. han ich kei angscht vo "konkurentz" well mir ihn jo sowieso nid krieget oder?? Ich freu mich eifach mit allne wo ihn liebed well denn hanni öbis ganz grosses gmeinsam mit dene;) So wie mit minore bf;) sie liebt ihn überalles genau wie ich;) und mit ihre chan ich immer stundelang nur über ihn rede*_* ääähhmm jo ich han alles gwüsst glaubi weiss nümme so gnauxD aber glaub scho:) Das han ich mir denkt sie schriebt au viel erwachsener als de ben und isch ganz andersch well dä benny isch jo erscht 14. Schad das es nid klappet het mit em video=(... ich würdi au mega gern twitter mache aber dörf nid :/ starflash.de dörfsch trotzdem nid mache oder???
    Ok also denn Bye Bye:) HDGDL♥ BTR 4-ever!!! Sinja.

    AntwortenLöschen
  109. Linda Walder Schweiz2. August 2011 um 22:53

    @Sinja min erstä Arbäts Tag isch Au ok gsi isch hallt ganz öpis neus ich finde irgendwie schad das mer so schnäl erwachsä wird :( nei ich Han BTR leider nöd gseh :( aber mini sis Hetz extra für mich uf Video uf gno <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 ich Han ebä bis am 17:45 Uhr gschafäd ich liäbä BTR Au uf Nick/Comedy eifach ohni Satellit :( schade aber ab 2012 Hämmer dän Au Satellit ja ich Han sogar mängmal richtig Schis vo hünd will Früäner Het mich mal fascht än rotweilär bissä =( svideo mach ich dasmal Chürzer so das ich's abschikä Chan hihihihi ich Han halt fürs anders wo nöd gat 9 min gha und fürs 2x 4 min das Mahl mach ich's 1-2 min dän muäss es hoffentlich gah :) ich Hann halt am Carlos <3 <3 <3 <3 alles gseit was ich ihm jemals Han wellä sägä hihihihi und starflash dörf ich würklich nöd machä blöd oder? Ach Win ich min Carlitos <3 <3 <3 <3 fermissä hüt Het mini kolegin am Handy gseit das sie bi Bravo gseh Het das dä Carlos <3 <3 <3 <3 wider singel isch nur ich Han das scho lang gwüsst über min Schatz <3 <3 <3 <3 er isch eifach nur für mich bestimmt hahahaha ich Han jetä tag sgfühl das er irgend wiä doch äs stückli bi mir isch gatz dir Au so? Aja hesch än schönä 1.August gha? Bi mir isch nöd vil los gsi am 1.August und bi dir? Wieä sind diä lüt wo bi dir schafäd ? Eist dötä eini e.v. Janine Vogel? Ach ohne Carlos <3 <3 <3 <3 währ ich warschindlich nöd so happy er macht mich eifach richtig glücklich und Hann jedäs mahl Schmetterling im Buch wän ich vo mim Schatz <3 <3 <3 <3 verzellä ach wiän ich ihn doch nur fermissä ich luäg mir jedä abig for äm Schlafs immer Bilder vo ihm ah und gib im äs küssli oder än Kuss hihihihi und dän luäg ich nö Videos vo ihm a und uf twitter küsst ich was er neus gschribä han und dän wäred äm schlaffä Los ich BTR Music bis am morgä und das dä ganz Tag so Eiter ich findä sini stimm beruhigt mich sehr und bringt mich zum lächle :) ok byby HDAGDL <3
    Mrs. Linda & Mr. Carlos Pena 4-Ever <3 <3 <3 <3

    AntwortenLöschen
  110. @Linda Haiii:D denn isch guet jo vor eim johr isch mir das au mega komisch vorcho...xD Isch Iwie scho mega schad... Freu dich uf satelit well das isch den es mega scharfs bild*_* üsä fernseh isch so mega gross und denn no so scharfs bild... btr luege isch uf dem fernseh wie im kino;) aber mine isch nid ganz so gross:D uuiii echt also rotweiler sind scho mega gföhrlich... das stimmt!! joo man das wäri so gail mich schissts amel mängisch mega ah zum do schribe well das immer sooo... lang goht und sf wär so cool aber naja..... dini eltore... Also min süässa schatzii isch immer bi mir well ich ihn immer im herze träg und immer a ihn denke! usserdem han ich e goldigi halschette wo es bildli vo ihm drin isch*_*♥♥♥ jaaa de isch echt hammer gsi ich und mini family sind noch friedrichshafe gange döt han ich mini bf troffe wo mit mir as btr konzi gange isch und sie liebt de james au über alles:) isch echt voll hammer gsi*_* mini sis het no ihre boyfriend mitgnoh:D Ooohh die sind alli voll net und ein praktikant isch echt süäss isch au mini konkurenz hihi er heisst luca und isch echt sweet*____* ^^und bi dir?? Ääämm ich glaub nöd also nöd das ich wüsst. Hihih voll sweet wiedermol:) jaaa ich liebe es mit em james♥♥♥ sinore stimm ischlofe*__* also denn hdgggdl bye<3 sinja.

    AntwortenLöschen
  111. Linda Walder Schweiz4. August 2011 um 20:46

    @Sinja hhhhiiii weisch was bi mir hätz eini wo au BTR Fan isch und au in James verknalt isch wie du hihihihi richtig Cool oder und bi mir hätz kei jungs nur 1 man häsch au bim BTR wetbewärb mit gmacht? ich weis dantwort und du? ach eifach nur süäss diä bilder vo mim Carlitos <3 <3 <3 <3 ich vermissä ihn so sehr ich han fascht im zug hüt müässä weinä wegä ihm ach wenn er nur wüssti was ich für ihn entfindä aber er schriäbt mir nöd back uf twitter ich hann gestter bis sicher am 1 am moggä druf gwartät das er zrug schribt? komisch sit dä feriä wird ich immer schwächer wägä ihm also dämit mein ich das ich eigentlich nur no a ihn dänkä chan und das macht mich nur no trurig und glichzitig Happy und ich möchti am liäbstä nurno alles mit ihm teilä und bi ihm si das macht mich richtig fertig ich würdi au so gern sini stim ghörä wiän er min namä seit <3 ich bin scho fascht wider am weinä wägä ihm und jetzt bi däm heisä wätter wer ich au gern i dä badi mit ihm und dä hinter grund isch eifach super so gsehn ich min schatzi Carlos <3 <3 <3 <3 grad immer au weränd äm schribä sorry das ich dich mit mim Carlos <3 <3 <3 <3 gerede di ganz zit nervä ich can halt nüt dä für er isch eifach mis ein und alles mini Family natürlich au. aja hät er back gscchribä bi dinärä kolegin?
    HDL Mrs. Linda& Mr. Carlos Pena <3 <3 <3 <3

    AntwortenLöschen
  112. @Linda♥♥♥ heiiiiiiiiiii:) wie gohts do??? Klappets guet??? OOhh man wie gail schick sie doch zu mirxD hihih also bis jetzt han ich nur bi üs eini kenneglernt wo btr kennt aber nid fan isch süscht hani nonig so umegfroget...:) Jaaa logisch ich mag umbedingt s'poster ha*_* Ich weiss antwort au also ich hoffe es zumindischt;) Schad das er nid zruck schribt.... du tuesch mir amel mega leid wenns dir so mies goht ich verstoh das seeehhhr guet und du chasch so lang wie du willsch vo ihm schribe alles wa du ufem herze hesch chasch vo mir us die ganzi nacht schriebe....♥ Ich freu mich vorallem das mir üs so guet verstönd mit dir chan ich au immer "rede" über dä James oder so well du halt genau weisch was ich meine und wies mir goht!! DANKE Schatzii!! Dä James isch für mich au alläs er isch mir so wichtig ich chan dir nöd beschriebe wie sehr...ich find eifach nid die richtige wörter!!! Aber ich würdi für ihn bis as endi vo de welt goh wenns sie müssti ohni ihn chönti mir mis läbä nümmä vorstelle er isch eifach en teil dävo worde und ohni ihn wür öbis ganz wichtigs fählä...
    Er het leider nonnig baq gschriebe weiss nid öb er noch schriebt... Verzellsch du mir denn echt falls er dir schriebt uf twitter wür mi mega freue:)??
    Bisch mir mega wichtig worde Linda hdgggdl!!! Bye♥

    AntwortenLöschen
  113. Linda Walder Schweiz7. August 2011 um 22:29

    @Sinja Hey <3 mir gatz guät und äss lauft alles super und sorry das ich so lang nöd gschribä Hann dankä du bisch mir Au wichtig wordä ich meinä ich Chan mit niämertem so vil über min Carlos <3 <3 <3 <3 Redä (Schribä) wi mit dir dankä und geschter Han ich dä Hollywood Film " lebe und denke nicht an morgen" gluäget eifach zum hülä dänn Hann ich wider müässä an Carlos <3 <3 <3 <3 dänkä weisch es isch im Film drum gangä das mer öper liäbt wo schriebt und so muäsch eifach ä mal luägä richtig romantisch und witzig ;) und ich Hann dän i dem Moment dänkt was weri wänn dä Carlos <3 <3 <3 <3 schterbä würdi? Und Hann Di ganz Nacht brüält will ich Hann nurno a das chönä dänkä das weri für mich dä absuluti Horror und warschindlich würd ich mir sogar selber öpis machä ich fermissä ihn so sehr ich Chan nöd ämal beschribä wiä sehr aber das das mit äm Video nöd klappt macht mich nö truriger so gseht er niä wiän ich so bin usert er würdi i dschwiz cho ich Hann mängmal sgfühl das er min seelä verwante isch hihihihi ich mein er taucht gern isch oderentlich und Het gern chindä und chocht Au gern u.s.w. Und ich Hann Au sgfühl das er und ich eus scho mal i ein Früänärä lebä zämä gsi wäred wenn ich fo ihm Schribä Hann ich immer sgfühl das er bi mir isch und mir zuä luägt was ich machä und er isch für immer i mim herzä es isch schwierig alles über ihn zschribä will Wörter chönd nöd das sägä was ich alles fühle für min Carlos <3 <3 <3 <3 ich fermissä ihn sogar nö meh als vor sicher 5 oder 7 Tag mit jedäm Tag fermissä ich ihn meh und leider schriebt er mir nöd ich hoffä das es dir mit äm James bessär gat zwar dä Carlos <3 <3 <3 <3 macht mich scho happy nöd nur traurig aber es isch halt das er i dä USA isch und ich da aber ebä " worldwide " hihihihi
    HDAGDL dini Mrs. Linda und Mr. Carlos Pena <3 <3 <3 <3 Forever Carda oder Linlos hihihihi <3 <3 <3 <3

    AntwortenLöschen
  114. Linda Walder Schweiz7. August 2011 um 22:30

    Sorry ich meinä bollywood Film

    AntwortenLöschen
  115. Linda Walder Schweiz7. August 2011 um 22:33

    Und nomal sorry ich meinä stirbt

    AntwortenLöschen
  116. Linda Walder Schweiz8. August 2011 um 20:23

    @Sinja AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Juhu Svideo isch doch a Cho sie Het mir grad gschribä das es a Cho isch und mir dän send Ergebnis sendä wird das heist das min Carlos <3 <3 <3 <3 mich doch gseht juhu echt geil oder ? Ich bin jetzt richtig happy ;)

    AntwortenLöschen
  117. @Linda hey sorry ich han amel kei ziit meh zum do schribe... tuet mo mega leid aber mir chönd üs jo maile ok???

    AntwortenLöschen
  118. Linda Walder Schweiz11. August 2011 um 22:28

    @Sinja ok Han dir scho äs Mail gschikt :)

    AntwortenLöschen
  119. nö ich könnte james nicht umarmen weil ich ihn und big time rush hasse!!!!!! schade das er nicht gestorben ist. und das kendalls oma ihn nicht zu tode gestalkt hat und dass carlos familie ihn nicht das leben weg genommen hat und das die mama von logan ihn nicht verhungern lässt!!!!

    AntwortenLöschen
  120. wer auch immer den kommentar über mir gemacht hat di wirst nicht mehr lnge leben du loser du ............................................................... du ich sorge schon dafür das dein tot schmerzhaft und qualvoll sein wird bb wir sehen uns in deinen träumen deinen albträumen (lass mich raten du bist JB fan oh man wie kann man so dähmlich sein??????????)

    AntwortenLöschen

Wir bitten euch in den Kommentaren respektvoll gegenüber uns, anderen Fans und den BTR Jungs zu sein.